| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Oglaševanje ženskih oblačil na družbenih omrežjih
Avtorji:ID Zajc, Tjaša (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zajc_Tjasa_2025.pdf (1,65 MB)
MD5: 06E1C06C5C545628DE476A697A71E805
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Oglaševanje ženskih oblačil je doživelo pomembne spremembe, saj so družbena omrežja postala ključni kanal za dosego ciljnih odjemalcev. Prehod iz tradicionalnih oblik oglaševanja, kot so tiskani mediji in televizija, na digitalna orodja je omogočil bolj neposreden stik z uporabniki. V diplomskem delu smo preučili oglaševanje ženskih oblačil na družbenih omrežjih, s poudarkom na primerjavi oglasov na platformah TikTok, Instagram in Facebook. Osredotočili smo se na število všečkov, ki jih prejmejo oglasi ženskih oblačil. Rezultati so pokazali, da oglasi na TikToku prejemajo največ všečkov, kar je posledica večje naklonjenosti uporabnikov kreativnim video vsebinam. Instagram sledi TikToku, saj je bolj usmerjen v vizualno privlačne vsebine, ki so primerne za modne oglase, medtem ko so oglasi na Facebooku, prejeli najmanjše število všečkov. Ugotovitve nakazujejo, da je za uspešno oglaševanje ženskih oblačil ključna izbira platforme, ki poudarja ustvarjalnost in pritegne pozornost odjemalcev.
Ključne besede:Družbena omrežja, ženska oblačila, oglaševanje, Instagram, video
Kraj izida:Maribor
Založnik:T. Zajc
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-91668 Novo okno
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:229683459 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.03.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:33
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.01.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Advertising women's clothing on social networks
Opis:Advertising women's clothing on social networks has undergone significant changes as social media has become a key channel for reaching target audiences. The transition from traditional forms of advertising, such as print media and television, to digital tools enabled more direct contact with users. In the thesis, we studied the advertising of women's clothing on social networks, with an emphasis on the comparison of advertisements on the platforms TikTok, Instagram and Facebook. We focused on analyzing the number of likes women's clothing ads received. The results showed that ads on TikTok receive the most likes, which is due to the greater preference of users for creative video content. Instagram follows TikTok as it focuses more on visually appealing content suitable for fashion ads, while Facebook ads received the least number of likes. The findings suggest that the key to successful advertising of women's clothing is the choice of a platform that emphasizes creativity and attracts the attention of consumers.
Ključne besede:Social networks, women's clothing, advertising, Instagram, video


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici