| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uporaba ITIL in IDEAL pri vzpostavitvi storitvenega centra : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Avtorji:Gorenc, Matjaž (Avtor)
Vajde Horvat, Romana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Uporaba_ITIL_in_IDEAL_pri_vzpostavitvi_storitvenega_centra.pdf (2,22 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Ključne besede:informatika, vodenje informacijskih obdelav, organizacija poslovnih procesov, izboljšanje poslovnih procesov, storitveni center, enotna dostopna točka, model ITIL, model IDEAL, diplomske naloge
Leto izida:2008
Založnik:[M. Gorenc]
Izvor:Maribor
UDK:004.738:338.46(043.2)
COBISS_ID:12273942 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WJIHAZZZ
Število ogledov:2714
Število prenosov:308
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementing service desk using ITIL and IDEAL
Ključne besede:information technology, process improvement, service desk, ITIL model, IDEAL model, Information Technology Infrastructure Library, service desk


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici