| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Odnos uporabnikov do personalizacije oglasov na družbenih omrežjih v Sloveniji
Avtorji:ID Cvernjek, Andreja (Avtor)
ID Močnik, Dijana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Radić, Gordana (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Cvernjek_Andreja_2024.pdf (1,16 MB)
MD5: B700AE3BDACB14D730219E5AB250A49C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo proučevali, ali uporabniki družbenih omrežij prepoznavajo personalizirane oglase in kakšen je njihov odnos do personalizacije oglasov. Izvedli smo raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, katerega odgovore smo analizirali z različnimi testi. Rezultati so pokazali, da sta odnos uporabnikov do personalizacije in njihova zaznana vrednost pozitivno povezana. Personalizirani oglasi, ki se pojavljajo pred ali med zaželeno vsebino, ne kažejo statistično značilne razlike v dojemanju nadležnosti, vendar pa kažejo razliko v dojemanju zabavnosti oglasov.
Ključne besede:digitalno trženje, personalizacija, zaznana vrednost, odnos potrošnikov
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Cvernjek]
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90974 Novo okno
UDK:077.5:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:221101827 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.12.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:10
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.10.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:User attitudes towards personalisation of ads on social networks in Slovenia
Opis:In this thesis, we studied whether social media users recognize personalized ads and what is their attitude to ad personalization. We conducted a survey using a questionnaire, the answers of which were analyzed using various statistical tests. The results showed that users' attitudes towards ad personalization and their perceived value are positively correlated. Personalized ads that appear before or during desired content do not show a statistically significant difference in the perception of annoyance, but they do show a difference in the perception of the entertainment of the ads.
Ključne besede:digital marketing, personalization, perceived value, users' attitude


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici