| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Environmental responsibility and communication in selected companies in the Podravska statistical region
Avtorji:ID Virant, Zala (Avtor)
ID Osojnik, Janez (Avtor)
ID Kozmus, Andreja (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:The paper presents best practices pursued by eight companies from the Podravska statistical region selected because they promote green transition in this society. In the theoretical section, the article presents environmental responsibility as part of corporate social responsibility and deals with the type of communication needed to address and motivate people to implement the EU Green Deal goals. The empirical section analyses eight semi-structured interviews with representatives from selected companies in the Podravska statistical region. The results highlight long-term efforts to raise public awareness about the environmental crisis (without major visible effects), financial aid as the main motivation factor to implement green practices, shortage of specific training courses in communication, and the need for locally focused training.
Ključne besede:environmental responsibility, sustainability, sustainable organisational practices, green motives, communication, Podravska statistical region
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:str. 98-109
Številčenje:Vol. 64, no. 3
PID:20.500.12556/DKUM-90951 Novo okno
UDK:502.12:334.72(497.412)
COBISS.SI-ID:210951683 Novo okno
DOI:10.3986/AGS.13518 Novo okno
ISSN pri članku:1581-6613
Datum objave v DKUM:11.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Acta geographica Slovenica
Skrajšan naslov:Acta geogr. Slov.
Založnik:Geografski inštitut Antona Melika ZRC SAZU, Založba ZRC, Slovenska akademija znanosti in umetnosti
ISSN:1581-6613
COBISS.SI-ID:124775936 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:Republic of Slovenia, Ministry of Higher Education, Science and Innovation
Številka projekta:NRP 3330-22-3514 (PP5)
Naslov:Komuniciranje podnebne krize za uspešen prehod v zeleno družbo
Akronim:ZELEN.KOM

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Okoljska odgovornost in komunikacija v izbranih podjetjih v Podravski statistični regiji
Opis:V prispevku so predstavljene dobre prakse osem podjetij iz podravske statistične regije, ki so bila izbrana zaradi spodbujanja zelenega prehoda v tem okolju. V teoretičnem delu članek predstavlja okoljsko odgovornost kot del družbene odgovornosti podjetij in obravnava vrsto komunikacije, ki je potrebna za nagovarjanje in motiviranje ljudi za izvajanje ciljev zelenega dogovora EU. V empiričnem delu je analiziranih osem polstrukturiranih intervjujev s predstavniki izbranih podjetij v podravski statistični regiji. Rezultati izpostavljajo dolgoročna prizadevanja za ozaveščanje javnosti o okoljski krizi (brez večjih vidnih učinkov), finančno pomoč kot glavni motivacijski dejavnik za izvajanje zelenih praks, pomanjkanje posebnih usposabljanj na področju komuniciranja in potrebo po lokalno usmerjenem usposabljanju.
Ključne besede:okoljska odgovornost, trajnostnost, trajnostne organizacijske prakse, zeleni motivi, komunikacija, Podravska statistična regija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici