| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Digitalna preobrazba v srednje velikem podjetju
Avtorji:ID Bučinel, Nina (Avtor)
ID Pucihar, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kovač, Miha (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Bucinel_Nina_2024.pdf (991,07 KB)
MD5: BACC360C3A44E7E8D5E519846835204B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Magistrsko delo "Digitalna preobrazba v srednje velikem podjetju" preučuje vpliv digitalne preobrazbe na podjetje, ki se ukvarja s trgovino in večkanalnim poslovanjem s kupci v Srednji in Vzhodni Evropi. Osredotoča se na analizo organiziranosti informacijskega oddelka ter njegove vloge pri doseganju strateških ciljev podjetja skozi digitalno preobrazbo. Naloga izpostavlja vpliv sodobnih sprememb in izzivov na poslovni svet, še posebej po izbruhu pandemije Covid-19. Predstavi prilagoditev poslovne in IT strategije podjetja, vključno z uvedbo hibridnega dela in novih tehnologij. Teoretični del se posveča definiciji digitalne preobrazbe, njenemu pomenu, koristim in ključnim izzivom. Predstavi metodologijo in orodja za oceno stopnje zrelosti digitalne preobrazbe. Empirični del analizira organiziranost informacijskega oddelka, pregleda digitalno strategijo podjetja in implementacijo digitalne preobrazbe. Za oceno napredka se uporabi orodje za merjenje zrelosti. Zaključek ugotavlja napredek podjetja v digitalni preobrazbi, vendar izpostavi nekatere nezadovoljivosti in potrebo po prilagoditvah strategije. Predstavi predloge za izboljšave in kritično oceno uporabljenega orodja. Naloga prispeva k razumevanju vpliva digitalne preobrazbe v srednje velikih podjetjih ter k smernicam za uspešno implementacijo in spremljanje digitalnih strategij v prihodnosti.
Ključne besede:Digitalna preobrazba, digitalna strategija, digitalna zrelost podjetja, avtomatizacija procesov, večkriterijski model.
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90903 Novo okno
COBISS.SI-ID:224259843 Novo okno
Datum objave v DKUM:28.01.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:36
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.10.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital transformation in mid size company
Opis:The master's thesis "Digital Transformation in a Mid sized Company" explores the impact of digital transformation on a company involved in trade and multi-channel customer operations in Central and Eastern Europe. The focus is on analyzing the IT department's organization and its role in achieving the company’s strategic goals through digital transformation. The thesis highlights the significant changes and challenges faced by businesses, particularly following the Covid-19 pandemic. It outlines how the company adapted its business and IT strategy, including the adoption of hybrid work models and new technologies. The theoretical section defines digital transformation, discusses its importance, benefits, and key challenges, and introduces methodologies and tools for assessing digital transformation maturity. The empirical section examines the structure of the IT department, reviews the company's digital strategy, and evaluates the implementation of digital transformation, using a maturity assessment tool to gauge progress. The conclusion acknowledges the company’s advancements in digital transformation but points out areas of dissatisfaction and the need for strategic adjustments. It offers recommendations for improvement and a critical evaluation of the maturity assessment tool. The thesis contributes to the understanding of digital transformation in mid sized companies and provides guidelines for effective implementation and monitoring of digital strategies in the future.
Ključne besede:Digital transformation, digital strategy, digital maturity of the company, process automation, multicriteria model


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici