Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Teaching strategies for promoting motor creativity and motor skill proficiency in early childhood
Avtorji:
ID
Marinšek, Miha
(Avtor)
ID
Lukman, Nina
(Avtor)
Datoteke:
Marinsek-2022-Teaching_strategies_for_promotin.pdf
(1,12 MB)
MD5: D288355A4BA63A47C5748E49BAC1DD58
https://doi.org/10.1080/1331677X.2021.1974306
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Existing research provides ambiguous evidence for associations between motor competency and motor creativity. Therefore, this study examined the association between motor skill proficiency and motor creativity. The Test of Gross Motor Development (second edition) and Bertsch's motor creativity test were used to assess motor skill proficiency and motor creativity among 39 children aged five to six. Results revealed that motor proficiency and motor creativity are not interrelated traits. Therefore, it is necessary to use different teaching strategies to promote these traits. Teaching with direct instructions and reproduction of demonstrated movement is probably the most appropriate to acquaint children with motor skills. Learning through play with less explicit teaching instructions and emphasis on motivating children to find novel and original solutions to the motor tasks is probably more suitable for facilitating motor creativity.
Ključne besede:
physical education
,
didactics
,
motor behaviour
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Poslano v recenzijo:
21.07.2021
Datum sprejetja članka:
25.08.2021
Datum objave:
07.09.2021
Založnik:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 2645-2653
Številčenje:
Letn. 35, Št. 1
PID:
20.500.12556/DKUM-90858
UDK:
37.091.3:796.012.1
COBISS.SI-ID:
76013571
DOI:
10.1080/1331677X.2021.1974306
ISSN pri članku:
1331-677X
Datum objave v DKUM:
30.09.2024
Število ogledov:
0
Število prenosov:
3
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Ekonomska istraživanja
Založnik:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
ISSN:
1331-677X
COBISS.SI-ID:
6796877
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
07.09.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
telesna vzgoja
,
didaktika
,
motorično vedenje
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj