Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Ecological conditions and interpersonal skills leading to ECE teacher competences in working with immigrant children in Slovenia
Avtorji:
ID
Licardo, Marta
(Avtor)
ID
Oliveira Leite, Lais
(Avtor)
Datoteke:
Licardo-2022-Ecological_conditions_and_interpe.pdf
(1,69 MB)
MD5: D12623ED21CF1BA1F9B9D40020497C8E
https://doi.org/10.1080/1350293X.2021.1980597
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
The purpose of this study is to analyse which ecological conditions (professional background and support from the environment) and interpersonal skills (values, attitudes and emotional competences) predict ECE teacher competences in working with immigrant children. The results of the hierarchical regression analysis revealed that interpersonal skills are stronger predictors of teachers’ competences than ecological conditions. The results of network analysis indicate specific in-depth relations among teachers’ competences and the analysed variables. The study is important as it combines ecological conditions as contextual factors and interpersonal skills to better understand how to support ECE teachers in a multicultural environment.
Ključne besede:
didactics of social sciences
,
preschool education
,
immigrant children
,
ECE teachers
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Datum objave:
02.10.2021
Založnik:
EECERA
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 388-402
Številčenje:
Letn. 30, Št. 3
PID:
20.500.12556/DKUM-90830
UDK:
373.2.02
COBISS.SI-ID:
80015619
DOI:
10.1080/1350293X.2021.1980597
ISSN pri članku:
1752-1807
Datum objave v DKUM:
26.09.2024
Število ogledov:
0
Število prenosov:
1
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
European early childhood education research journal
Založnik:
EECERA, 1993-
ISSN:
1752-1807
COBISS.SI-ID:
518785817
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
02.10.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
didaktika družboslovja
,
predšolska vzgoja
,
otroci priseljenci
,
vzgojitelji
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj