| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Ecological conditions and interpersonal skills leading to ECE teacher competences in working with immigrant children in Slovenia
Avtorji:ID Licardo, Marta (Avtor)
ID Oliveira Leite, Lais (Avtor)
Datoteke:.pdf Licardo-2022-Ecological_conditions_and_interpe.pdf (1,69 MB)
MD5: D12623ED21CF1BA1F9B9D40020497C8E
 
URL https://doi.org/10.1080/1350293X.2021.1980597
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:The purpose of this study is to analyse which ecological conditions (professional background and support from the environment) and interpersonal skills (values, attitudes and emotional competences) predict ECE teacher competences in working with immigrant children. The results of the hierarchical regression analysis revealed that interpersonal skills are stronger predictors of teachers’ competences than ecological conditions. The results of network analysis indicate specific in-depth relations among teachers’ competences and the analysed variables. The study is important as it combines ecological conditions as contextual factors and interpersonal skills to better understand how to support ECE teachers in a multicultural environment.
Ključne besede:didactics of social sciences, preschool education, immigrant children, ECE teachers
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:02.10.2021
Založnik:EECERA
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 388-402
Številčenje:Letn. 30, Št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-90830 Novo okno
UDK:373.2.02
COBISS.SI-ID:80015619 Novo okno
DOI:10.1080/1350293X.2021.1980597 Novo okno
ISSN pri članku:1752-1807
Datum objave v DKUM:26.09.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:European early childhood education research journal
Založnik:EECERA, 1993-
ISSN:1752-1807
COBISS.SI-ID:518785817 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.10.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:didaktika družboslovja, predšolska vzgoja, otroci priseljenci, vzgojitelji


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici