| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Napovedovanje namere sprejemanja in uporabe orodja ChatGPT v poslovnem okolju : magistrsko delo
Avtorji:ID Petek, Patricia (Avtor)
ID Čuš Babič, Nenad (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Petek_Patricia_2024.pdf (1,67 MB)
MD5: B1633C3ED5C44EBD88E254D024F4153C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
FF - Filozofska fakulteta
Opis:ChatGPT je klepetalni robot, ki je z razvojem tehnologije, predvsem pa področja umetne inteligence, postal popularno orodje, ki nam lahko olajša marsikatero nalogo v našem vsakdanjem življenju. Hkrati pa je s svojo vsestransko uporabo in mnogimi možnostmi, ki jih ponuja uporabnikom, postal pomembno orodje tudi v poslovnem okolju, saj omogoča, da je delo opravljeno hitreje. ChatGPT svojo vrednost tako kaže na področjih kot so marketing in podpora strankam, ekonomija in finance, na področju kadrovanja in prava, vsekakor pa tudi v mnogih oblikah na področju informacijskih tehnologij. Namen pričujoče raziskave je bil ustvariti napovedni model, s katerim lahko čim bolje napovemo namero sprejemanja orodja ChatGPT in pa tudi njegovo uporabo v poslovnem okolju. Podatke smo pridobili s pomočjo 85 udeležencev, ki delajo na različnih področjih. S pomočjo regresijske analize smo ustvarili model, ki uspešno napoveduje namero sprejemanja orodja ChatGPT v poslovnem okolju na podlagi preprostosti uporabe in navad uporabnika. Prav tako pa smo ustvarili model, ki nadalje uspešno napoveduje tudi uporabo orodja ChatGPT v poslovnem okolju, na podlagi tehnične opremljenosti okolja in navad uporabnika. V navedenih primerih se ni izkazalo, da bi obstajali pomembni moderatorji. Raziskava ima z napovednima modeloma praktične implikacije za podjetja, ki bi želela med zaposlene vpeljati novo orodje, pa morda ni jasno, če je to smiselna naložba.
Ključne besede:UTAUT 2, ChatGPT, umetna inteligenca, poslovno okolje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:P. Petek
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VI, 45 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-90827 Novo okno
UDK:004.8(043.2)
COBISS.SI-ID:216895235 Novo okno
Datum objave v DKUM:28.11.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Predicting the Intention to Adopt and Use the ChatGPT Tool in Business Environment
Opis:ChatGPT is a chatbot which, with the development of technology, and especially the field of artificial intelligence, has become a popular tool that can turn many tasks in our daily lives easier. At the same time, with its versatile use and the many possibilities it offers to users, it has also become an important tool in the business environment, as it allows the work to be done faster. ChatGPT thus demonstrates its value in areas such as marketing and customer support, economics and finance, in the field of human resources and law, and certainly in many forms in the field of information technology. The purpose of this research was to create a predictive model that can best predict the intention to adopt and use the ChatGPT tool in the business environment. The data was obtained with the help of 85 participants working in different fields. With the regression analysis, we created a model that successfully predicts the intention to adopt the ChatGPT tool in a business environment based on performance expectancy and user habits. We have also created a model that successfully predicts the use of the ChatGPT tool in a business environment, based on the facilitating conditions and the user's habits. In the above cases, there were none significant moderators. The research has practical implications for companies that would like to introduce a new tool to their employees, but it may not be clear if this is a meaningful investment.
Ključne besede:UTAUT 2, ChatGPT, artificial intelligence, business environment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici