| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Umetna inteligenca na področju izobraževanja z vidika učiteljev
Avtorji:ID Strehar, Feliks (Avtor)
ID Jereb, Eva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Strehar_Feliks_2024.pdf (962,73 KB)
MD5: 4F61DED78DBC293318952499651EFCB6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomsko delo obravnava uporabo umetne inteligence (UI) v izobraževanju z vidika učiteljev. Namen dela je bilo raziskati, kakšne so dosedanje izkušnje z uporabo orodij UI, ali vidijo UI kot uporabno, ali jo uporabljajo v svojem učnem procesu, kako jim najbolj koristi ter kakšne so njihovi pogledi na prihodnost izobraževanja. Uporabljena metodologija vključuje anketiranje učiteljev, katerih odgovore smo analizirali. Rezultati raziskave kažejo, da učitelji prepoznavajo prednosti UI, kot so prilagajanje učnih vsebin in avtomatizacija rutinskih nalog, vendar opozarjajo tudi na potrebo po dodatnem usposabljanju. Ugotovitve vključujejo priporočila za večje vlaganje v tehnično izobraževanje učiteljev ter skrb za etično uporabo UI v izobraževalnem procesu. Zaključki nakazujejo, da lahko UI bistveno izboljša izobraževanje, vendar je potreben premišljen pristop k njeni integraciji, da bi ohranili človeški element v učenju.
Ključne besede:Umetna inteligenca (UI), pogledi učiteljev, izobraževalni proces, etična uporaba umetne inteligence.
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90812 Novo okno
COBISS.SI-ID:215710467 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.11.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:17
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Artificial intelligence in the field of education from the teachers' perspective
Opis:The thesis examines the use of artificial intelligence (AI) in education from the perspective of teachers. The purpose of the study was to explore the current experiences with using AI tools, whether teachers see AI as useful, whether they incorporate it into their teaching processes, how it benefits them the most, and what their views are on the future of education. The methodology involved surveying teachers, whose responses were analyzed. The research results show that teachers recognize the advantages of AI, such as the customization of learning content and the automation of routine tasks, but they also highlight the need for additional training. The findings include recommendations for increased investment in the technical education of teachers and ensuring the ethical use of AI in the educational process. The conclusions suggest that AI can significantly improve education, but a thoughtful approach to its integration is needed to preserve the human element in learning.
Ključne besede:Artificial intelligence (AI), teachers' perspectives, educational process, ethical use of AI.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici