| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba didaktičnih iger pri pouku zgodovine v osnovni šoli : magistrsko delo
Avtorji:ID Fekonja, Eva (Avtor)
ID Javornik, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Potočnik, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Fekonja_Eva_2024.pdf (1,78 MB)
MD5: E2A7EF3AA852785452E59E0C25B9441A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Temeljni namen magistrskega dela je bil s pomočjo kvantitativnega in kvalitativnega metodološkega pristopa ugotoviti, v kolikšni meri se učitelji zgodovine v osnovni šoli poslužujejo didaktičnih iger pri svojem pouku. V teoretičnem delu smo analizirali otroško igro, različne vrste iger, kot so fizična igra, simbolna igra in igra s pravili, ter raziskali, kako te oblike iger prispevajo k razvoju in učenju otrok. Poseben poudarek smo namenili didaktičnim igram in njihovi vlogi pri spodbujanju aktivnega učenja ter inovativnim učnim metodam, ki presegajo tradicionalne pedagoške pristope. Primerjali smo tradicionalni pouk in pouk, obogaten z didaktičnimi igrami, ter preučili prednosti in slabosti obeh metod. V empiričnem delu smo s kvantitativno raziskavo preučevali pogostost uporabe didaktičnih iger pri pouku zgodovine ter jih kvalitativno preizkusili na Osnovni šoli Fram. Rezultati kažejo, da učitelji prepoznavajo didaktične igre kot učinkovito dopolnilo pri utrjevanju in ponavljanju snovi, saj spodbujajo aktivnost in motivacijo učencev. Učitelji, ki uporabljajo formativno spremljanje, igre pogosteje vključujejo v pouk, vendar se hkrati soočajo z izzivi, kot sta pomanjkanje časa in manjša primernost iger za preverjanje znanja.
Ključne besede:Otroška igra, didaktične igre, formativno spremljanje, učni proces, učenje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:E. Fekonja
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XV, 109 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-90799 Novo okno
UDK:37.091.39:94(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:216866307 Novo okno
Datum objave v DKUM:28.11.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:4
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of didactic games and formative assesment in history lessons in primary school
Opis:The main goal of the Master's thesis was to determine the extent to which history teachers in primary schools use didactic games in their teaching through quantitative and qualitative methodological approaches. In the theoretical part of the thesis, we analysed children's play, and its different types, such as physical play, symbolic play and play with rules, and explored how these forms of play contribute to a child's development and learning. We paid special attention to didactic games and their role in active learning, as well as innovative teaching methods that transcend traditional pedagogical approaches. Furthermore, we compared traditional classroom teaching to didactic games-enriched classroom teaching and examined the advantages and disadvantages of both methods. In the empirical part of the thesis, we conducted a quantitative study to investigate the frequency of the use of didactic games in history lessons. Later, we conducted a qualitative test at the Primary School Fram (Osnovna šola Fram), where we tested some didactic games. The results show that teachers recognise didactic games as an effective tool for comprehension and repetition of material, as they stimulate pupils’ activity and motivation. Teachers who use formative evaluation are more likely to integrate games into their lessons, but at the same time report challenges such as lack of time and reduced suitability of games for knowledge testing.
Ključne besede:Children’s play, didactic games, formative evaluation, learning process, learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici