| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Raziskava korelacije med oglaševanjem blagovnih znamk in odločitvijo za nakup : diplomsko delo univerzitetnega študija
Avtorji:Rehberger, Nataša (Avtor)
Ferjan, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 12867Rehberger.pdf (575,12 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Ključne besede:oglaševanje, dejavniki nakupnega odločanja, nakupno vedenje
Leto izida:2007
Založnik:[N. Rehberger]
Izvor:Kranj
UDK:659.1
COBISS_ID:5703955 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:X28UTAFO
Število ogledov:1701
Število prenosov:182
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici