| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:The impact of TikTok on learning English in Slovene primary schools : students' perceptions in the third triennium
Avtorji:ID Škrabl, Urška (Avtor)
ID Plemenitaš, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Skrabl_Urska_2024.pdf (2,48 MB)
MD5: F51EFB25149C6B2251AF2A592DF400D2
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Exposure to mass media in today’s world is metaphorically starting to equal the process of breathing air; scrolling through social media has become a part of everyday routine, and students use their smartphones for lengthy durations and for a variety of chores that stem from responsibilities as well as from their hobbies. The aim of this master's thesis is to offer an insight into the possibility of integrating TikTok and English language education, as perceived by Slovene students in the third triennium of primary school. We employed a questionnaire to explore the opinions of students (grades 7 – 9) in the Podravje region. The results revealed that students are loyal users of the app, on which they encounter English content to a greater extent and share a good understanding of the language. They recognize TikTok’s potential for improving different language skills (predominantly speaking), and are familiar with English teaching channels on the app. The results portray a moderate preference for using TikTok in the ELT classroom, mostly due to inexperience and linking social media solely to leisure time. Teachers should at least consider incorporating TikTok in accordance with their students’ needs and preferences or share advice on finding valuable resources on the platform.
Ključne besede:ICT, social media, English language learning, extramural activities, language skills
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:U. Škrabl
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XXI, 158 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-90724 Novo okno
UDK:811.111:316.472.4:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:210345475 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:110
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv aplikacije tiktok na učenje angleščine v slovenskih osnovnih šolah: zaznave učencev v tretji triadi
Opis:Izpostavljenost množičnim medijem se v današnjem svetu v prenesenem pomenu začenja izenačevati s procesom vdihavanja zraka. Brskanje po družbenih omrežjih je postalo del vsakdanjika, učenci pa na svojih pametnih telefonih preživijo veliko časa in jih uporabljajo za raznovrstna opravila, ki izhajajo tako iz njihovih obveznosti kakor tudi iz njihovih hobijev. Namen magistrskega dela je ponuditi vpogled v možnost povezovanja aplikacije TikTok in učenja angleščine, kot to zaznavajo slovenski učenci v tretji triadi osnovne šole. Z anketnim vprašalnikom smo raziskovali mnenja učencev od 7. do 9. razreda v podravski regiji. Rezultati so pokazali, da so učenci zvesti uporabniki aplikacije, na kateri se v večji meri srečujejo z angleškimi vsebinami, ki jih dobro razumejo. Prepoznavajo potencial TikToka za izboljšanje jezikovnih spretnosti (zlasti govornih) in so seznanjeni z obstojem kanalov za poučevanje angleščine na aplikaciji. Rezultati prikazujejo zmerno naklonjenost učencev uporabi TikToka pri pouku angleščine, večinoma zaradi nepoznavanja rabe aplikacije za te namene in zaradi povezovanja družbenih omrežij izključno z njihovim prostim časom. Glede na zadržke ob rabi socialnih omrežij v sklopu pouka bi učitelji vendarle morali vsaj razmisliti o vključitvi TikToka v skladu s potrebami in interesi svojih učencev oziroma z njimi podeliti nasvete o iskanju verodostojnih ter kakovostnih virov za učenje angleščine na platformi.
Ključne besede:IKT, socialna omrežja, učenje angleščine, izvenšolske aktivnosti, jezikovne spretnosti


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici