| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prenova celostne grafične podobe - "Ahat"
Avtorji:ID Šarfer Veselič, Tilen (Avtor)
ID Koren, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Sarfer_Veselic_Tilen_2024.pdf (3,07 MB)
MD5: 405A5F6F9C725DE98CBFE2BEAD7C1CCB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo se osredotoča na preoblikovanje celostne grafične podobe trgovine Ahat, ki se ukvarja s prodajo kristalov in nakita. Teoretični del govori o grafičnem oblikovanju, elementih in funkcijah celostne grafične podobe ter analizi tako stare vizualne identitete, kot tudi konkurenčnih vizualnih identitet. V empiričnem delu smo z digitalnimi orodji le-to prenovili z namenom usklajevanja podobe in boljše vizualne prepoznavnosti. Med kreativnim procesom smo navdih in napotke črpali iz naučenega pri teoretičnem delu.
Ključne besede:celostna grafična podoba, oblikovanje, vizualna identiteta
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90624 Novo okno
Datum objave v DKUM:22.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:9
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Corporate identity renovation - "Ahat"
Opis:The diploma thesis focuses on the redesign of the corporate visual identity of the Ahat store, which specialises in selling crystals and jewellery. The theoretical part presents graphic design, elements and functions of the visual corporate identity, and analysis of both the old and the competition's visual identities. In the empirical part, we have used digital tools to redesign the corporate visual identity in order to harmonise it, while improving the visual recognition. During the creative process, we drew inspiration and guidance from what we had learned in the theoretical part.
Ključne besede:corporate visual appearance, designing, visual identity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici