| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poslovni načrt preusmeritve v direktno prodajo kmetijskih proizvodov na kmetiji Murg : diplomsko delo
Avtorji:ID Murg, Patricija (Avtor)
ID Pažek, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kocuvan, Danijela (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Murg_Patricija_2024.pdf (2,63 MB)
MD5: 91F694C48AEB06203D4037F7E7C0B7F6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Opis:V raziskavi smo želeli analizirati možnost preusmeritve domače proizvodnje iz dosedanje posredne prodaje v direktno prodajo prašičjega mesa, kar je bil tudi eden izmed zastavljenih ciljev. V raziskavi smo uporabili SWOT-analizo, s katero lahko definiramo prednosti, slabosti, pomanjkljivosti in nevarnosti kmetije. Poslovni model CANVAS je bil uporabljen za primerjavo, kako kmetija posluje sedaj in kako bi poslovala ob direktni prodaji. Nadalje smo uporabili metodo kritične poti, s katero smo določili najkasnejši pričetek in konec posameznih projektnih dejavnosti za vzpostavitev dopolnilne dejavnosti na kmetiji, to je direktne prodaje prašičjega mesa. Z analizo ankete smo ugotovili, da potrošniki raje posegajo po različnih kosih svežega mesa, ki ga urbani prebivalci pogosto kupujejo na tržnici. Čeprav je ponudnikov na trgu že veliko, je kljub temu še možnost za vstop nanj, saj so kupci za kvaliteto pripravljeni plačati nekoliko več, kar bi kmetija lahko izkoristila. Iz pridobljenih podatkov smo prišli do zaključka, da je preusmeritev oziroma začetna vzpostavitev dopolnilne dejavnosti smiselna, saj se povpraševanje na direktnem trgu prašičjega mesa zvišuje, medtem ko je nabor ponudnikov relativno majhen, sploh v severovzhodnem delu Slovenije.
Ključne besede:poslovni načrt, preusmeritev prodaje, prašiči, agrarna ekonomika
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:P. Murg
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 60 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-90576 Novo okno
UDK:636.4:631.1.016(043.2)=163.6
COBISS.SI-ID:210127107 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:83
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FKBV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Business Plan for a Direct Sale Switch of Agricultural Products af the Murg farm
Opis:In the research, we wanted to analyse the possibility of shifting domestic production from the current indirect sales to the direct sale of pork, which was also one of the goals we set. In the research, we used SWOT analysis method, with which we can define the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the farm. The CANVAS business model was used to compare how the farm is doing now and how it would do when selling products directly. Furthermore, we used the critical path method, with which we determined the latest start and end of individual project activities for the establishment of a complementary activity on the farm, which will be represented by the direct sale of pig meat. Analysing the survey, it was found that consumers prefer to reach for various pieces of fresh meat, which urban residents often buy at the market. Although there are already many providers on the market, there is still an opportunity to enter, as buyers are willing to pay a little more for quality, which the farm could take advantage of. From the data obtained, we concluded that the reorientation or the initial establishment of a complementary activity makes sense, since the demand on the direct market for pork is increasing, while the range of providers is relatively small, especially in the north-eastern part of Slovenia.
Ključne besede:business plan, sales reorientation, pigs, agrarian economy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici