| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv države izvora na nakupno vedenje
Avtorji:ID Kojc, Katja (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kojc_Katja_2024.pdf (2,18 MB)
MD5: 66FEB81ED5B3BFFA51C47A6638832EB8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Koncept države izvora blagovne znamke se nanaša na državo, ki je najtesneje povezana z blagovno znamko. Ta koncept pomembno vpliva na potrošnikove preference in nakupne odločitve, ki jih oblikujejo dojemanje kakovosti, kulturne povezave in tržne strategije. Zgodovinsko gledano so blagovne znamke že tisočletja vezane na kraj izvora, saj prve oblike znamčenja segajo v čas antičnih civilizacij. Sčasoma se je pomen izvora pri znamčenju razvijal, zlasti v času industrijske revolucije in vzpona množičnega trženja. Danes imajo oznake »made in« ključno vlogo pri potrošnikovem zaznavanju, pogosto so povezane z zaznano kakovostjo in pristnostjo izdelkov. Države ščitijo te označbe, da bi povečale vrednost svojih nacionalnih blagovnih znamk. Poleg tega koncepti, kot sta »halo učinek« in etnocentrizem potrošnikov, dodatno vplivajo na vpliv porekla blagovne znamke na nakupno vedenje. Blagovne znamke in države uporabljajo te zaznave za tržno pozicioniranje in zvestobo potrošnikov.
Ključne besede:Država izvora, Nakupno vedenje, Etnocentrizem, Halo učinek
Kraj izida:Maribor
Založnik:K. Kojc
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90541 Novo okno
UDK:366.1
COBISS.SI-ID:216976643 Novo okno
Datum objave v DKUM:29.11.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:28
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Impact of country of origin on purchase behaviour
Opis:The concept of the country of origin of a trademark refers to the country most closely associated with the trademark. This concept has a significant impact on consumer preferences and purchasing decisions, which are shaped by perceptions of quality, cultural links and marketing strategies. Historically, brands have been linked to their place of origin for millennia, with the first forms of branding dating back to ancient civilisations. Over time, the importance of origin in branding has evolved, particularly during the Industrial Revolution and the rise of mass marketing. Today, 'Made in' labels play a key role in consumer perception, often linked to the perceived quality and authenticity of products. Countries protect these labels to enhance the value of their national brands. In addition, concepts such as the halo effect and consumer ethnocentrism further influence the impact of brand origin on purchasing behaviour. Brands and countries use these perceptions for market positioning and consumer loyalty.
Ključne besede:Country of origin, Purchasing behaviour, Ethnocentrism, Halo effect


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici