| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba igre »Številska vrsta« v predšolskem obdobju : diplomsko delo
Avtorji:ID Artič, Tina (Avtor)
ID Antolin Drešar, Darja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Artic_Tina_2024.pdf (4,46 MB)
MD5: EE0196CDFDA923B4AD4BE48A147F9286
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo najprej predstavili matematiko v predšolskem obdobju, področje aritmetike v predšolskem obdobju s poudarkom na številih, načela štetja, strategije štetja, principe štetja, stopnje štetja in kontekste štetja. Opredelili smo pojem subitizacija, navedli vrste subitizacije in predstavili nekaj iger, pri katerih se uporablja subitizacija, ki so primerne za predšolske otroke. Poseben poudarek smo posvetili tudi igram na splošno ter matematičnim igram v predšolskem obdobju. V okviru praktičnega dela smo podrobno predstavili matematične aktivnosti, preko katerih smo otrokom v vrtcu približali igro Številska vrsta. Večina otrok je pokazala motivacijo za sodelovanje v igri Številska vrsta. Že pri prvi predstavitvi igre je večina otrok razumela pravila in igrala igro brez potrebe po dodatni pomoči.
Ključne besede:matematika v predšolskem obdobju, štetje, subitizacija, matematične aktivnosti.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Artič]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 66 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-90483 Novo okno
UDK:373.2:51(043.2)
COBISS.SI-ID:209099267 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.09.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:54
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using the Number sequence game in the preschool period
Opis:This diploma thesis consists of a theoretical and practical part. In the theoretical part, we first presented mathematics in the preschool period, the field of arithmetic in the preschool period with an emphasis on numbers, the principles of counting, counting strategies, counting principles, stages of counting, and counting contexts. We defined the concept of subitizing, listed the types of subitizing, and presented some games that use subitizing, which are suitable for preschool children. We also paid special attention to games in general and mathematical games in the preschool period. In the practical part, we presented in detail mathematical activities through which we introduced the game Number Line to children in kindergarten. Most of the children showed motivation to participate in the Number Line game. Even at the first introduction of the game, most of the children understood the rules and played the game withoout the need for additional help.
Ključne besede:Mathematics in the preschool period, counting, subitizing, mathematical activities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici