Naslov: | Pomembnost analize okolja pri pripravi inovacijske strategije podjetja na primeru podjetja red bull |
---|
Avtorji: | ID Čander, Jan (Avtor) ID Rus, Matej (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | VS_Cander_Jan_2024.pdf (1,03 MB) MD5: BEAEAA4400461561879DBE263CF308A5
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | UDK klasifikacija: 005.51
V današnjem dinamičnem in konkurenčnem poslovnem okolju morajo podjetja krmariti s kompleksno paleto zunanjih dejavnikov, da dosežejo trajen uspeh. Okoljska analiza, ki zajema preučevanje političnih, ekonomskih, socialnih, tehnoloških, okoljskih in pravnih dejavnikov, je ključni korak v procesu strateškega načrtovanja. Ta celovita analiza omogoča podjetjem razumevanje zunanjih sil, ki lahko vplivajo na njihovo poslovanje ter oblikovanje strategij, ki so v skladu z nenehno spreminjajočim se okoljem. Inovacijska strategija je prav tako ključna za uspeh podjetij v sodobnem poslovnem okolju. Vključuje načrtovanje in izvajanje ukrepov, ki podjetju omogočajo razvoj novih izdelkov, storitev, procesov ali poslovnih modelov, s čimer izboljšujejo svojo konkurenčno prednost. Učinkovita inovacijska strategija temelji na jasni viziji, razumevanju tržnih trendov ter potreb strank in pripravljenosti za eksperimentiranje ter prevzemanje tveganj. Strateške inovacije presegajo postopne izboljšave in se osredotočajo na transformativne in moteče inovacijske pobude, ki lahko oblikujejo prihodnost organizacije in njene industrije. Red Bull, vodilni svetovni proizvajalec energijskih pijač, ponuja prepričljivo študijo primera o tem, kako lahko učinkovita okoljska analiza oblikuje in okrepi strateško usmeritev podjetja. Od svoje ustanovitve je Red Bull izkoristil globok vpogled v zunanje trende in sile za spodbujanje inovacij, razširitev svojega tržnega dosega in izgradnjo trdne identitete blagovne znamke. Z nenehnim spremljanjem in prilagajanjem zunanjim vplivom je Red Bull ohranil svojo konkurenčno prednost v visoko regulirani in konkurenčni industriji. Ta študija primera bo raziskala pomen okoljske analize pri strateškem načrtovanju z uporabo Red Bullovih strateških pobud kot praktični primer. Končni rezultati in ugotovitve bodo služili kot dragocen vpogled v razumevanje, kako podjetja, kot je Red Bull, oblikujejo in izvajajo svoje strategije za dosego poslovnega uspeha. |
---|
Ključne besede: | Red Bull, strategija podjetja, analiza zunanjih dejavnikov, inovacije |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | J. Čander |
---|
Leto izida: | 2024 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-90454 |
---|
UDK: | 005.51 |
---|
COBISS.SI-ID: | 211359235 |
---|
Datum objave v DKUM: | 14.10.2024 |
---|
Število ogledov: | 0 |
---|
Število prenosov: | 7 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |