| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba književnih del pri pouku angleščine v osnovni šoli : magistrsko delo
Avtorji:ID Žgeč, Katarina (Avtor)
ID Brumen, Mihaela (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Zgec_Katarina_2024.pdf (3,32 MB)
MD5: DB8D5B6C5106EE695A703D1BCE84A1D3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen magistrskega dela je bil raziskati uporabo književnih del pri pouku angleščine v osnovni šoli. Proučili smo pomen književnih del pri učenju tujega jezika, vključno z avtentičnimi in prilagojenimi literarnimi besedili, ter njihove prednosti in izzive, pri čemer smo poudarili širjenje besedišča, spoznavanje kulture in povečanje motivacije učencev. V empiričnem delu je anketni vprašalnik izpolnilo 86 učiteljev angleščine kot tujega jezika (ATJ). Rezultati so pokazali, da 98 % učiteljev ATJ vključuje književna besedila v pouk, najpogosteje slikanice (59 %) in književna besedila iz avtentičnih knjig (46 %). Učitelji so, ne glede na stopnjo poučevanja (VIO) in ne glede na delovno dobo, izkazali visoko poznavanje razlik med prilagojenimi in avtentičnimi književnimi besedili. Podrobneje pa rezultati kažejo, da so najvišjo stopnjo poznavanja razlik izrazili učitelji, ki poučujejo v več VIO hkrati in tisti z več kot 20 leti izkušenj. Kljub temu pa se vsi učitelji ne počutijo enako usposobljene za delo z avtentičnimi književnimi besedili pri pouku ATJ, saj med njimi obstaja statistično značilna razlika glede na delovno dobo. Glavni razlogi za vključevanje književnih besedil v pouk ATJ so širjenje besedišča, motivacija in spoznavanje kulture jezika, največje težave pa pomanjkanje ustreznega gradiva v šoli in nezanimanje učencev. Raziskava potrjuje, da književna besedila pomembno prispevajo k učenju ATJ in kulturni ozaveščenosti učencev.
Ključne besede:književna besedila, angleščina, avtentična besedila, prilagojena besedila, osnovna šola
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Žgeč]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 136 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-90424 Novo okno
UDK:37.091.3:811.111'243(043.2)
COBISS.SI-ID:209631747 Novo okno
Datum objave v DKUM:01.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:42
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Use of Literature in Teaching English in Primary School
Opis:The purpose of this master's thesis was to investigate the use of literary works in teaching English as a foreign language at the primary school level. The study focused on both authentic and adapted literary texts, examining their benefits and challenges, with an emphasis on vocabulary expansion, cultural awareness, and enhancing student motivation. A survey was conducted among 86 teachers of English as a foreign language (EFL). The findings revealed that 98% of EFL teachers incorporate literary texts into their lessons, with the most common resources being picture books (59%) and literary texts from authentic books (46%). Teachers, regardless of their teaching level within primary education or their years of experience, demonstrated a strong understanding of the differences between adapted and authentic literary texts. The highest level of understanding was observed among teachers who teach across multiple levels of primary education and those with over 21 years of experience. However, a statistically significant difference was found in teachers' confidence in using authentic literary texts in EFL classes, based on their years of service. While vocabulary expansion, motivation, and cultural awareness are the primary reasons for integrating literary texts into EFL lessons, the main challenges include a lack of appropriate materials in schools and low student interest. Overall, the research confirms that literary texts play a significant role in enhancing EFL learning and fostering students' cultural awareness.
Ključne besede:literary texts, English, authentic literary texts, adapted literary texts, primary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici