| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vplivni dejavniki nakupa v prodajalni Comma
Avtorji:ID Smonkar, Nina (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Smonkar_Nina_2024.pdf (1,46 MB)
MD5: 644D5203335667BCEF461BF2085F7DD6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Prodajalne z oblačili se danes soočajo z različnimi izzivi in priložnostmi, ki so posledica hitro spreminjajočega se tržnega okolja, tehnološkega napredka in spreminjajočih se potrošniških navad. Diplomska naloga z naslovom Vplivni dejavniki nakupa v prodajalni Comma se osredotoča na preučevanje ključnih dejavnikov, ki vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov v prodajalni z oblačili Comma. Glavni cilj raziskave je identificirati in analizirati elemente prodajnega okolja ter podati konkretna priporočila za izboljšanje nakupne izkušnje in povečanje prodaje v prodajani. Teoretični del naloge obravnava osnovne koncepte in teorije s področja potrošniškega vedenja ter specifične dejavnike, ki so pomembni pri nakupu oblačil. Med temi dejavniki so izpostavljeni urejenost blaga, kakovost izdelkov, cena, blagovna znamka, vizualna predstavitev izdelkov, promocije, vpliv prodajnega osebja ter fizično okolje prodajalne. Empirični del raziskave temelji na anketiranju strank prodajalne Comma. Rezultati analize podatkov kažejo, da so najpomembnejši dejavniki, ki vplivajo na nakupne odločitve v tej prodajalni urejenost baga, kakovost oblačil, prijaznost in strokovnost prodajnega osebja ter dobra ponudba artiklov. Prav tako so pomembno vlogo igrali modni trendi.
Ključne besede:vedenje porabnikov, vplivni dejavniki, nakupno vedenje, oblačila, prodajalna Comma
Kraj izida:Maribor
Založnik:N. Smonkar
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90342 Novo okno
UDK:366.12
COBISS.SI-ID:209924099 Novo okno
Datum objave v DKUM:02.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:40
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Factors influencing the purchase decision in a Comma store
Opis:Clothing stores today face a variety of challenges and opportunities resulting from a rapidly changing market environment, technological advances and changing consumer habits. The thesis entitled Influencing Factors of Purchase in a Comma Store focuses on the study of the key factors influencing consumers' purchase decisions in a Comma clothing store. The main objective of the research is to identify and analyse the elements of the sales environment and to provide concrete recommendations to improve the shopping experience and increase sales in the store. The theoretical part of the thesis deals with the basic concepts and theories in the field of consumer behaviour and the specific factors that are important in the purchase of clothing. These factors include the neatness of the goods, the quality of the products, the price, the brand, the visual presentation of the products, promotions, the influence of the sales staff and the physical environment of the store. The empirical part of the research is based on a survey of Comma customers. The results of the data analysis show that the most important factors influencing purchase decisions in this store are the neatness of the store, the quality of the clothes, the friendliness and professionalism of the sales staff and the good range of items. Fashion trends also played an important role.
Ključne besede:consumer behaviour, influencing factors, purchase behaviour, clothing, Comma store


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici