Title: | Vpliv izobrazbe na revščino: empirična analiza v evropskih državah |
---|
Authors: | ID Fijavž, Mitja (Author) ID Boršič, Darja (Mentor) More about this mentor... ID Fir, Nejc (Comentor) |
Files: | UN_Fijavz_Mitja_2024.pdf (1,79 MB) MD5: CB0A10880C05F75D87F8067169A36BC7
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Bachelor thesis/paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | EPF - Faculty of Business and Economics
|
---|
Abstract: | Namen diplomskega dela je ekonometrična analiza vpliva izobrazbe na revščino v evropskih državah. V prvem delu smo teoretično opredelili pojem revščine in stopnje tveganja revščine ter izvedli pregled dosedanjih empiričnih raziskav s področja vpliva izobrazbe na revščino. Poleg tega smo predstavili tudi stopnjo tveganja revščine v evropskih državah. Drugi del diplomskega dela pa je empirična analiza vpliva izobrazbe in nekaterih drugih makroekonomskih dejavnikov na stopnjo tveganja revščine v evropskih državah. Ocenjena modela stopnje tveganja revščine smo testirali za ustreznost specifikacije in nato preverili še veljavnost predpostavk metode najmanjših kvadratov. Prišli smo do ugotovitev, da poleg povprečnega števila let šolanja na stopnjo tveganja revščine vplivajo še dejavniki, kot so realna gospodarska rast, neenakost in izdatki za socialno zaščito. Vpliv teh dejavnikov v letih 2015 in 2022 pa je različen. |
---|
Keywords: | Empirična analiza, metoda najmanjših kvadratov, revščina, stopnja tveganja revščine, evropske države. |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | M. Fijavž |
---|
Year of publishing: | 2024 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-90338 |
---|
UDC: | 364.662 |
---|
COBISS.SI-ID: | 214998787 |
---|
Publication date in DKUM: | 14.11.2024 |
---|
Views: | 0 |
---|
Downloads: | 9 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | EPF
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |