Naslov: | Izdelava fotorealistične scene z uporabo skeletnih animacij |
---|
Avtorji: | ID Gobec, Andraž (Avtor) ID Kolmanič, Simon (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | VS_Gobec_Andraz_2024.pdf (4,64 MB) MD5: D5AE5A30F679BC6FABCD03C3FE2565AC
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
|
---|
Opis: | Animiranje realističnih gibov živali in ljudi je ključnega pomena za doseganje fotorealizma v računalniški animaciji. Namen diplomskega dela v teoretičnem delu je predstaviti metode za razvoj realističnih animacij s pomočjo skeletnih struktur. V praktičnem delu diplomskega dela, ki se osredotoča na ustvarjanje fotorealistične scene človeka, ki jezdi konja, bodo predstavljene vse faze animiranja, vključno z modeliranjem, teksturiranjem in osvetlitvijo, ter implementacija različnih tehnik za doseganje visoke stopnje fotorealizma. |
---|
Ključne besede: | Blender, 3D modeliranje, skeletna animacija, jezdenje konja, fotorealizem |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Leto izida: | 2024 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-90189 |
---|
Datum objave v DKUM: | 19.09.2024 |
---|
Število ogledov: | 0 |
---|
Število prenosov: | 11 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | KTFMB - FERI
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |