| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izdelava fotorealistične scene z uporabo skeletnih animacij
Avtorji:ID Gobec, Andraž (Avtor)
ID Kolmanič, Simon (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Gobec_Andraz_2024.pdf (4,64 MB)
MD5: D5AE5A30F679BC6FABCD03C3FE2565AC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Animiranje realističnih gibov živali in ljudi je ključnega pomena za doseganje fotorealizma v računalniški animaciji. Namen diplomskega dela v teoretičnem delu je predstaviti metode za razvoj realističnih animacij s pomočjo skeletnih struktur. V praktičnem delu diplomskega dela, ki se osredotoča na ustvarjanje fotorealistične scene človeka, ki jezdi konja, bodo predstavljene vse faze animiranja, vključno z modeliranjem, teksturiranjem in osvetlitvijo, ter implementacija različnih tehnik za doseganje visoke stopnje fotorealizma.
Ključne besede:Blender, 3D modeliranje, skeletna animacija, jezdenje konja, fotorealizem
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90189 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.09.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:11
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:25.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creating fotorealistic scenes using skeleton animations
Opis:Animating realistic movements of animals and humans is crucial for achieving photorealism in computer animation. The purpose of this thesis in the theoretical part is to present methods for developing realistic animations using skeletal structures. In the practical part of the thesis, which focuses on creating a photorealistic scene of a person riding a horse, all phases of animation, including modeling, texturing, and lighting, as well as the implementation of various techniques to achieve a high level of photorealism, will be presented.
Ključne besede:Blender, 3D modeling, skeleton animation, horse riding, fotorealism


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici