| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spolnost v oglaševanju ter odziv študentov in starejših na spolno obarvane oglase
Avtorji:ID Krautberger, Aneja (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Krautberger_Aneja_2024.pdf (5,59 MB)
MD5: AC992FE1E79A6DEBF3301D39CA4BFCA3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Napredek v oglaševanju in sodobni način življenja sta povzročila, da smo ljudje vsak dan preplavljeni s sporočili podjetij, ki promovirajo svoje izdelke in storitve na vsakem koraku. V zadnjem času opažam, da je večina oglasov, ki se pojavljajo v tiskanih medijih, radiu, televiziji in spletu, izrazito spolno naravnanih. Diplomsko delo obravnava spolnost v oglaševanju, pri čemer je v teoretičnem delu predstavljena zgodovina spolnosti v oglaševanju ter razvoj različnih pojavnih oblik spolnosti skozi čas. Prav tako so obravnavani etični in regulativni vidiki uporabe spolnosti za oglaševanje. Empirični del naloge analizira odzive študentov in starejših na spolno obarvane oglase ter ponuja vpogled na njihove odzive in posledično tudi njihove nakupne namere. Poleg starostnih razlik raziskava poudarja tudi razlike med spoloma. Ženske so bolj kritične do spolno obarvanih oglasov in so bolj naklonjene nevtralnim oglasom, medtem ko moški pogosteje reagirajo pozitivno na spolno vsebino v oglaševanju. To poudarja potrebo po premišljenem in odgovornem oglaševanju, ki upošteva demografske in kulturne značilnosti ciljnih skupin.
Ključne besede:oglaševanje, spolnost v oglaševanju, nakupne namere, raziskava
Kraj izida:Maribor
Založnik:A. Krautberger
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90187 Novo okno
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:209864963 Novo okno
Datum objave v DKUM:02.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:15
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sexuality in advertising and the response of students and older people to sexually-oriented advertisements
Opis:Advances in advertising and modern lifestyles have meant that people are inundated every day with messages from companies promoting their products and services at every turn. Recently, I have noticed that most of the advertisements appearing in the print media, on the radio, on television and on the Internet are highly sexualised. The thesis focuses on sexuality in advertising, presenting in the theoretical part the history of sexuality in advertising and the evolution of different forms of sexuality over time. The ethical and regulatory aspects of the use of sexuality in advertising are also discussed. The empirical part of the thesis analyses the reactions of students and seniors to sexually-oriented advertisements and provides insights into their reactions and, consequently, their purchase intentions. In addition to age differences, the study also highlights gender differences. Women are more critical of sexually-oriented advertisements and are more inclined towards neutral advertisements, while men are more likely to react positively to sexual content in advertising. This underlines the need for thoughtful and responsible advertising that takes into account the demographic and cultural characteristics of the target groups.
Ključne besede:advertising, sexuality in advertising, purchase intentions, research


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici