| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Predstavljanje in znamčenje Prlekije skozi Grossmannov festival fantastičnega filma in vina : magistrsko delo
Avtorji:ID Režonja, Matija (Avtor)
ID Potočnik Topler, Jasna (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Špindler, Tomi (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Rezonja_Matija_2024.pdf (6,07 MB)
MD5: C32DBE739B3BF312F364C2F432316399
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Nekateri turisti posebej načrtujejo potovanja za obisk filmskih festivalov, iščejo filmske izkušnje in priložnost za interakcijo s filmskimi ustvarjalci. Kulturni, filmski, vinski turizem, znamčenje destinacije in dogodki, kot je Grossmannov festival fantastičnega filma in vina v Ljutomeru, se prepletajo v ustvarjanju take turistične izkušnje. V nalogi smo raziskali, kako je mogoče kulturni, filmski in vinski turizem povezati za izboljšanje blagovne znamke destinacije. S kvalitativno in primerjalno analizo smo raziskovali vpliv Grossmannovega festivala fantastičnega filma in vina na krepitev turistične znamke Prlekija. Analizirali smo objave na Facebook in Instagram profilu Grossmannovega festivala ter pregledali spletne članke in objave o festivalu. Cilj analize je bil ugotoviti, v koliko objavah o Grossmannovem festivalu se omenja ali opisuje tudi Prlekija in njeni turistični atributi in kako se piše o Prlekiji v teh objavah. Od turističnih segmentov, prepoznanih ob Grossmannovem festivalu, je najbolj prepoznano vino, ki je že vključeno v festival in tudi v ime festivala. S svojim edinstvenim konceptom je festival postal prepoznaven na mednarodnem nivoju in privablja obiskovalce iz vsega sveta in s tem prispeva k promociji Prlekije kot turistične destinacije ter krepi njeno znamko na svetovnem zemljevidu.
Ključne besede:filmski festival, kulturni turizem, znamčenje destinacije, Grossmannov festival fantastičnega filma in vina
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Brežice
Založnik:[M. Režonja]
Leto izida:2024
Št. strani:88 str.
PID:20.500.12556/DKUM-90185 Novo okno
UDK:338.48-61:791(497.412)(043.2)
COBISS.SI-ID:212133635 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:30
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Presentation and branding of Prlekija through the Grossmann fantastic film and wine festival
Opis:Some tourists specifically plan trips to attend film festivals, seeking film experiences and the opportunity to interact with filmmakers. Cultural, film, wine tourism, destination branding and events such as Grossmann's fantastic film and wine festival in Ljutomer are intertwined in creating such a tourist experience. In the thesis, we investigated how cultural, film and wine tourism can be combined to improve the brand of the destination. Through a qualitative and comparative analysis, we investigated the impact of Grossmann's fantastic film and wine festival on strengthening the tourism brand of Prlekija. We analyzed the posts on the Facebook and Instagram profiles of the Grossmann festival and reviewed online articles and posts about the festival. The goal of the analysis was to find out how many publications about the Grossmann festival also mention or describe Prlekija and its tourist attributes, and how Prlekija is written about in these publications. Of the tourism segments recognized at the Grossmann festival, the most recognized is wine, which is already included in the festival and also in the name of the festival. With its unique concept, the festival has become internationally recognized and attracts visitors from all over the world, thereby contributing to the promotion of Prlekija as a tourist destination and strengthening its brand on the world map.
Ključne besede:film festival, cultural tourism, destination branding, Grossmann Fantastic Film and Wine Festival


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici