| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Od znamčenja do oblikovanja celostne grafične podobe na primeru neobstoječega podjetja : diplomsko delo
Avtorji:ID Ekart, Sanja (Avtor)
ID Udir Mišič, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lovrenčič Držanič, Irena (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Ekart_Sanja_2024.pdf (1,87 MB)
MD5: 3347E253CD18F18490C5D403F9FF9960
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu preučujemo proces ustanovitve novega podjetja in nato oblikovanje celostne grafične podobe. Oblikovati celostno grafično podobo za obstoječe podjetje je drugače kot podjetje ustvariti − popolnoma interpretirati, v smislu ustvarjanja imena, identitete, vizije ipd. Dobro celostno grafično podobo lahko ustvarimo le, če organizacijo res razumemo v smislu razumevanja njene filozofije in vizije. Zato se bomo mi poglobili v samo srce organizacije, kar nam bo pomagalo ustvari učinkovito celostno grafično podobo. S pomočjo metode preučevanja informacij bomo raziskovali teoretične vidike blagovne znamke, v smislu kaj je in ustvarjanje le-te. Poglobili se bomo v identiteto podjetja in imidža. Praktični del vsebuje primer na našem neobstoječem podjetju in smernice za ustvarjanje vizualne identitete podjetja. V praktičnem delu smo proces ustvarjanja celostne grafične podobe še realizirali.
Ključne besede:znamčenje, blagovna znamka, identiteta in imidž znamke, celostna grafična podoba, logotip.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[S. Ekart]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 51 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-90184 Novo okno
UDK:659.126:766(043.2)
COBISS.SI-ID:218236419 Novo okno
Datum objave v DKUM:14.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:61
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:25.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:From branding to corporate visual identity based on non-existent company
Opis:In this thesis, we examine the process of establishing a new company and subsequently designing its corporate visual identity. Designing a corporate visual identity for an existing company is different from creating a company from scratch—completely interpreting it in terms of creating a name, identity, vision, etc. A good corporate visual identity can only be created if we truly understand the organization, meaning it's philosophy and vision. Therefore, we will delve into the very essence of the organization, which will help us create an effective corporate visual identity. By studying information, we will explore the theoretical aspects of branding, in terms of what it is and how it is created. We will focus on the company's identity and image. The practical part includes a case study on our non-existent company and guidelines for creating the company’s visual identity. In the practical part, we also realized the process of creating the corporate visual identity.
Ključne besede:branding, brand, brand identity and brand image, corporate visual identity, logo


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici