| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv TikTok vplivnežev na nakupne odločitve slovenskih uporabnikov TikToka
Avtorji:ID Zobec, Sebastjan (Avtor)
ID Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zobec_Sebastjan_2024.pdf (1,13 MB)
MD5: E3652DF32A566E29CD0AA93BF1EBE240
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Vzpon digitalnih medijev in družbenih omrežij je omogočil prihod novih načinov komuniciranja za podjetja. TikTok je v zadnjem času eno izmed bolj priljubljenih družbenih omrežij. Ob nastanku družbenih omrežij je nastal tudi vplivnostni marketing, ki je del digitalnega marketinga in za svojo komuniciranje uporablja digitalne marketinške kanale. Pomemben vidik so vplivneži, ki s svojo avtentičnostjo in kreativnostjo vplivajo na nakupne odločitve uporabnikov družbenih omrežij. Ti imajo ključno vlogo pri promociji podjetja, saj imajo močan vpliv na zaupanje in percepcijo svojih sledilcev. Diplomsko delo se osredotoča na uporabo TikTok vplivnežev in njihov vpliv na nakupne odločitve slovenskih uporabnikov TikToka.
Ključne besede:TikTok, vplivnež, nakupne odločitve, družbeno omrežje, vplivnostni marketing
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90166 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.09.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:21
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of TikTok influencers on purchase decisions of slovenian TikTok users
Opis:The rise of digital media and social networks has enabled new forms of communication for businesses. TikTok has recently become one of the more popular social networks. With the emergence of social networks, influencer marketing also developed, which is a part of digital marketing and utilizes digital marketing channels for communication. Influencers, with their authenticity and creativity, significantly impact the purchasing decisions of social media users. They play a crucial role in promoting companies, as they strongly influence the trust and perception of their followers. This thesis focuses on the use of TikTok influencers and their impact on the purchasing decisions of Slovenian TikTok users.
Ključne besede:TikTok, influencer, purchase decisions, social network, influencer marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici