| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Video vsebine kot dejavnik izbire prodajalca avtomobilov
Avtorji:ID Peklar, Urban (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Peklar_Urban_2024.pdf (3,46 MB)
MD5: 1093B437DF790B2DC33250A44822CA94
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Avtomobil je prevozno sredstvo, ki ga večina danes uporablja vsak dan. Nakup avtomobila predstavlja kompleksen proces, zahteva ogromno količino informacij in sprejemanje težkih odločitev, ki jih lahko v veliki meri olajša prodajalec kateremu zaupamo. Za avtomobilske prodajalce je zato ključnega pomena prepoznavnost na trgu in grajenje zaupanja s potencialnimi strankami, kar zahteva komunikacijo s trgom. Če je včasih komunikacija zahtevala ogromne količine denarja za produkcijo vsebin in nakup oglasnega prostora, se trg danes spreminja, razvoj tehnologije, spleta in družbenih omrežij pa podjetjem in posameznikom omogočajo, da skoraj brez stroškov komunicirajo s sto tisočimi ali celo milijoni porabnikov po celem svetu. V teoretičnem delu naloge smo opredelili video vsebine kot orodje za komunikacijo s potencialnimi strankami, predstavljamo zgodovino in razvoj video vsebin ter raziskujemo kako video vsebine uporabljajo podjetja po svetu in koliko sredstev vlagajo v medij, ki ga vsak dan spremlja več spletnih uporabnikov. V raziskavi predstavljamo podjetje Avtomobili.si, ki se ukvarja s prodajo rabljenih avtomobilov v Sloveniji in so eden izmed redkih avtomobilskih salonov, ki na družbena omrežja redno objavljajo video vsebine, le te pa vsak mesec spremlja več sto tisoč gledalcev. Z raziskavo smo odkrili kako pomembne in vplivne so video vsebine v primerjavi z ostalimi dejavniki, ko porabniki izbirajo prodajalca avtomobilov in kako video vsebine vplivajo na različne skupine porabnikov. Ugotavljamo, da video vsebine niso najpomembnejši ali ključen dejavnik pri izbiri prodajalca avtomobilov, kljub temu pa imajo vpliv tako na izbiro prodajalca avtomobilov kot tudi na percepcijo prodajnega salona s strani obiskovalcev.
Ključne besede:video vsebine, prodaja, dejavniki prodaje, prodaja avtomobilov, spletna prodaja
Kraj izida:Maribor
Založnik:U. Peklar
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90050 Novo okno
UDK:658.8:004
COBISS.SI-ID:210253827 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:14
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Video content as a factor in selecting a car dealership
Opis:The car is the mode of transport that most people use every day. Buying a car is a complex process, requiring a huge amount of information and difficult decisions, which can be made much easier by a dealer you can trust. For car dealers, it is therefore crucial to be visible in the market and to build trust with potential customers, which requires communication with the market. Whereas communication used to require huge amounts of money to produce content and buy advertising space, today the market is changing and developments in technology, the web and social networks allow companies and individuals to communicate with hundreds of thousands or even millions of consumers around the world at almost no cost. In the theoretical part of the thesis we define video content as a tool for communicating with potential customers, we present the history and evolution of video content, and we explore how video content is used by companies around the world and how much they invest in a medium that is watched by more and more online users every day. In this study, we present Avtomobili.si, a company that sells used cars in Slovenia and is one of the few car dealerships that regularly publish video content on social networks, which is followed by hundreds of thousands of viewers every month. Our research has revealed how important and influential video content is compared to other factors when consumers choose a car dealer and how video content influences different groups of consumers. We find that video content is not the most important or key factor in car dealer choice, but it does have an impact on both car dealer choice and visitors' perception of the dealership.
Ključne besede:video content, sales, sales factors, car sales, online sales


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici