| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Motivacija starejših odraslih za udeležbo na tečajih o informacijsko-komunikacijskih tehnologijah : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Informacijska varnost
Avtorji:ID Škornik, Nina (Avtor)
ID Prislan Mihelič, Kaja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Mihelič, Anže (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Skornik_Nina_2024.pdf (721,97 KB)
MD5: A35718464BEE0CF7E5BC9ABD6C6EDB3E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FVV - Fakulteta za varnostne vede
Opis:Razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) je močno vplival na sodobno družbo, pri čemer so starejši odrasli pogosto manj digitalno pismeni, zlasti v Sloveniji. Razumevanje njihove motivacije za vključitev v izobraževanje o IKT je ključno, saj vključuje čustvene in psihosocialne dejavnike. Raziskave so pokazale, da notranja motivacija, praktične koristi, socialna interakcija, podpora, prilagodljivost in samozavest vplivajo na motivacijo starejših odraslih za učenje o IKT. Kljub tem ugotovitvam so raziskave pogosto omejene na majhne in specifične vzorce, kar vpliva na splošnost ugotovitev. Da bi naslovili raziskovalno vrzel, smo izvedli kvantitativno raziskavo med starejšimi odraslimi v Sloveniji. Raziskava temelji na predlaganem teoretičnem modelu, ki je bil empirično preverjen in združuje ključne čustvene, psihosocialne ter kognitivne dejavnike. Ta model omogoča vpogled v motivacijo starejših odraslih, kar je pomembno za razvoj učinkovitih izobraževalnih programov. Rezultati raziskave kažejo, da je intelektualna radovednost, opredeljena kot želja po novih spoznanjih in kognitivni stimulaciji, ključna za spodbujanje starejših odraslih k vključitvi v izobraževalne programe. Model omogoča boljše razumevanje motivacije starejših odraslih za udeležbo na tečajih o IKT.
Ključne besede:informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), starejši odrasli, motivacija, tečaji, vseživljenjsko učenje, diplomske naloge
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:N. Škornik
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:VII f., [34] str.
PID:20.500.12556/DKUM-89963 Novo okno
UDK:004:37.091.3-053.9(043.2)
COBISS.SI-ID:208359427 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.09.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:41
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FVV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:20.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Motivation of older adults to participate in information and communication technology courses
Opis:The development of information and communication technologies (ICT) has had a significant impact on modern society, with older adults often being less digitally literate, particularly in Slovenia. Understanding their motivation to engage in ICT education is crucial, as it involves emotional and psychosocial factors. Research has shown that intrinsic motivation, practical benefits, social interaction, support, adaptability, and self-confidence influence older adults' motivation to learn ICT. Despite these findings, research is often limited to small and specific samples, which affects the generalizability of the results. To address this research gap, we conducted a quantitative study among older adults in Slovenia. The study is based on a proposed theoretical model that integrates key emotional, psychosocial, and cognitive factors. This model provides insight into older adults' motivation, which is important for developing effective educational programs. The theoretical model was empirically tested. Results indicate that intellectual curiosity, defined as the desire for new knowledge and cognitive stimulation, is crucial in encouraging older adults to participate in educational programs. The model provides a better understanding of older adults' motivation for participating in ICT courses.
Ključne besede:information and communication technologies (ICT), motivation of older adults, lifelong learning, intellectual curiosity, social connectivity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici