| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba strateške matematične igre Mancala v predšolskem obdobju : diplomsko delo
Avtorji:ID Domadovnik, Natalija (Avtor)
ID Antolin Drešar, Darja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Domadovnik_Natalija_2024.pdf (1,85 MB)
MD5: F810325E5A261E72D626F5BFD6FB9036
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu naloga predstavi, kako pomembno je v zgodnjem otroštvu spodbujati otroke k raziskovanju matematičnih pojmov na način, ki je skladen z njihovim naravnim načinom učenja skozi igro. Poudarja, da so igre, kot je Mancala, učinkovito orodje za razvijanje osnovnih matematičnih veščin, kot so štetje, prepoznavanje vzorcev in razumevanje količin, ter za krepitev strateškega mišljenja. Empirični del naloge je osredotočen na sistematično vpeljavo matematične igre Mancala v vrtcu, v skupino otrok, starih od pet do šest let. Cilj raziskave je bil ugotoviti, v kolikšni meri otroci usvojijo pravila igre in kako pogosto posegajo po igri. Med izvajanjem dejavnosti so otroci pokazali visoko stopnjo zanimanja za igro, kar se je odražalo v njihovi želji po samostojnem igranju in raziskovanju pravil igre.
Ključne besede:Predšolsko obdobje, matematika, strateške igre, Mancala
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Domadovnik]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 45 str., [2] str. pril.))
PID:20.500.12556/DKUM-89818 Novo okno
UDK:373.2:51(043.2)
COBISS.SI-ID:206972163 Novo okno
Datum objave v DKUM:10.09.2024
Število ogledov:30
Število prenosov:24
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of the strategic mathematical game Mancala in the preschool period
Opis:In the theoretical part, the thesis first presents how important it is in early childhood encourage children to explore mathematical concepts in a way that is consistent with their own natural way of learning through play. It points out that games like Mancala are an effective tool to develop basic math skills such as counting, pattern recognition and understanding of quantities, and to strengthen strategic thinking. The empirical part of the study focused on the systematic introduction of the mathematical game Mancala in a kindergarten setting, specifically with a group of children aged five to six years. The aim of the research was to determine to what extent the children understood the rules of the game, how often they engaged with it, and how the game influenced their interest in mathematics. During the activities, the children showed a high level of interest in the game, which was reflected in their desire to play independently and explore the game's rules.
Ključne besede:Preschool period, mathematics, strategic games, Mancala


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici