| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga povratnih informacij pri spodbujanju otrok v okviru plesnih dejavnosti v vrtcu : diplomsko delo
Avtorji:ID Ribič, Karin (Avtor)
ID Rudolf, Nika (Avtor)
ID Jurgec, Ana Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Laure, Maruša (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Ribic_Karin_2024.pdf (1,10 MB)
MD5: 960EAA903B945A3E502EBB28214F997C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomska naloga z naslovom Vloga poratnih informacij pri spodbujanju otrok v okviru plesnih dejavnosti v vrtcu je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Namen diplonske naloge je spremljati odzive otrok med izvedbo plesnih dejavnosti glede na prejete tipe povratnih informacij. V diplomskem delu smo najprej skozi teorijo preučili plesno vzgojo, načrtovanje plesnih dejavnosti v vrtcu, učinek plesa na otroka in povratne informacije na podlagi strategij razvijajočega mišljenja. Nato smo dejavnosti izvedli v dveh različnih vrtčevskih skupinah. V vsaki skupini smo otrokom sproti podajali različni tip povratnih informacij, ki smo jih oblikovali na podlagi teoretičnih izhodišč oz. strategij za razvoj razvijajočega mišljenja pri predšolskem otroku.
Ključne besede:predšolski otrok, plesne dejavnosti, povratne informacije, odziv otrok
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Ribič]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF ([VIII], 68 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-89795 Novo okno
UDK:373.2.015.31:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:208967939 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.09.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:14
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of feedback in encouraging children in the context of dance activities in kindergarten
Opis:The diploma thesis titled "The Role of Feedback in Encouraging Children in the Context of Dance Activities in Kindergarten" consists of theoretical and practical parts. The purpose is to monitor children's responses during dance activities based on the types of feedback received. In the diploma thesis, we first examined dance education, the planning of dance activities in kindergarten, the effects of dance on children, and feedback based on strategies for developing thinking skills through theory. Then we conducted activities in two different kindergarten groups. In each group, we continuously provided children with different types of feedback, which we designed based on theoretical foundations and strategies for developing thinking skills in preschool children.
Ključne besede:preschool child, dance activities, feedback, children's response


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici