Title: | Vloga povratnih informacij pri spodbujanju otrok v okviru plesnih dejavnosti v vrtcu : diplomsko delo |
---|
Authors: | ID Ribič, Karin (Author) ID Rudolf, Nika (Author) ID Jurgec, Ana Tina (Mentor) More about this mentor...  ID Laure, Maruša (Comentor) |
Files: | VS_Ribic_Karin_2024.pdf (1,10 MB) MD5: 960EAA903B945A3E502EBB28214F997C
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Bachelor thesis/paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | PEF - Faculty of Education
|
---|
Abstract: | Diplomska naloga z naslovom Vloga poratnih informacij pri spodbujanju otrok v okviru plesnih dejavnosti v vrtcu je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Namen diplonske naloge je spremljati odzive otrok med izvedbo plesnih dejavnosti glede na prejete tipe povratnih informacij. V diplomskem delu smo najprej skozi teorijo preučili plesno vzgojo, načrtovanje plesnih dejavnosti v vrtcu, učinek plesa na otroka in povratne informacije na podlagi strategij razvijajočega mišljenja. Nato smo dejavnosti izvedli v dveh različnih vrtčevskih skupinah. V vsaki skupini smo otrokom sproti podajali različni tip povratnih informacij, ki smo jih oblikovali na podlagi teoretičnih izhodišč oz. strategij za razvoj razvijajočega mišljenja pri predšolskem otroku. |
---|
Keywords: | predšolski otrok, plesne dejavnosti, povratne informacije, odziv otrok |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Place of performance: | Maribor |
---|
Publisher: | [K. Ribič] |
---|
Year of publishing: | 2024 |
---|
Number of pages: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF ([VIII], 68 str.)) |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-89795  |
---|
UDC: | 373.2.015.31:793.3(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 208967939  |
---|
Publication date in DKUM: | 26.09.2024 |
---|
Views: | 0 |
---|
Downloads: | 52 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | PEF
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |