| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv različnih dramskih tehnik na razumevanje pravljic pri učencih s posebnimi potrebami : magistrsko delo
Avtorji:ID Vrečič, Mateja (Avtor)
ID Kermauner, Aksinja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Abraham, Ariela (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Vrecic_Mateja_2024.pdf (4,09 MB)
MD5: 0CEB294B2748741B50A75018895DDBE7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu z naslovom Vpliv različnih dramskih tehnik na razumevanje pravljic pri učencih s posebnimi potrebami smo v teoretičnem delu opredelili pomen pravljic za otroke, raziskali smo značilnosti slikanic, kamišibaja in pripovedovanj s pomočjo lutk in ilustracij. Za vsako uporabljeno dramsko tehniko smo poiskali pozitivne vidike, ki vplivajo na razumevanje predstavljenega pri otrocih s posebnimi potrebami. V empiričnem delu smo predstavili tudi posebne potrebe, ki jih imajo sodelujoči učenci. V empiričnem delu smo uporabili kvalitativno metodo raziskovanja, pri čemer smo uporabili strukturirani intervju in opazovalni list. Za omenjene raziskovalne metode smo se odločili zato, da bi dobili čim bolj natančne odgovore, saj je potrebno upoštevati, da gre za populacijo (sodelujočih) otrok, ki imajo znižane intelektualne sposobnosti. Rezultati so pokazali, da se pripovedovanje ob ilustracijah najbolje obnese pri učenki s primanjkljaji na čustveno-vedenjskem področju in učencu z motnjo avtističnega spektra. Kamišibaj se je najbolje izkazal pri učencih z motnjami v duševnem razvoju in zmernimi govorno-jezikovnimi motnjami. Dramska tehnika pripovedovanja pravljice ob uporabi lutk pa se je najboljše izkazala pri učencih z več motnjami, in sicer pri učencih z zmerni motnji v duševnem razvoju, učencih z zmernimi govorno-jezikovnimi motnjami, dolgotrajno bolnem otroku ter pri učenki s primanjkljaji na posameznih področjih učenja.
Ključne besede:kamišibaj, lutke, ilustracije, lahko branje, otroci s posebnimi potrebami
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Vrečič]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 139 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-89789 Novo okno
UDK:376-056.34/.36(043.2)
COBISS.SI-ID:208318467 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.09.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:42
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of different drama techniques on the comprehension of fairy tales by pupils with special needs
Opis:In the theoretical part of the Master's thesis entitled The influence of different drama techniques on the comprehension of fairy tales by pupils with special needs we have defined the importance of fairy tales for children and researched the characteristics of picture books, kamishibai and storytelling with the help of puppets and illustrations. For each of the drama techniques used, we have identified the positive features that influence the understanding of the presented things to children with special needs. In the empirical part we presented the special needs of the pupils involved. In the empirical part we used a qualitative research method, using a structured interview and an observation sheet. We chose these research methods in order to get as accurate answers as possible, as it is necessary to take into account that this is a population of (participating) children who have reduced intellectual abilities. The results showed that narration with illustrations works best for a pupil with emotional-behavioural deficits and a pupil with an autistic spectrum disorder. Kamishibai worked best for pupils with intellectual disabilities and moderate speech-language impairments. The dramatic technique of fairy telling using puppets worked best for pupils with multiple disabilities, namely a pupil with a moderate intellectual disability, a pupil with a moderate speech-language disability, a child with a long-term illness and a pupil with deficits in specific areas of learning
Ključne besede:kamishibai, puppets, illustrations, easy reading, children with special needs


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici