| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Stališča vzgojiteljev in učiteljev do poučevanja tujega jezika ob prehodu iz vrtca v osnovno šolo : diplomsko delo
Avtorji:ID Lokovšek, Barbara (Avtor)
ID Brumen, Mihaela (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Lokovsek_Barbara_2024.pdf (1,49 MB)
MD5: F3D584E85D7377B7107F3D18F679ED75
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo raziskuje in primerja stališča vzgojiteljev in učiteljev do poučevanja tujega jezika v otroštvu, in sicer ob prehodu iz vrtca v osnovno šolo. Teoretični del diplomskega dela proučuje učenje tujih jezikov v zgodnjem otroštvu tako v Evropi kot tudi v Sloveniji. Opisane so kompetence vzgojiteljev oziroma učiteljev in predstavljene podobne raziskave, ki so že bile izvedene na tem področju. Ugotovitve kažejo, da imajo tako vzgojitelji kot učitelji pozitiven odnos do učenja tujih jezikov v (zgodnjem) otroštvu. Zaposleni v obeh ustanovah se strinjajo, da naj bi se otroci učili tuji jezik tako v predšolskem obdobju kot v prvem razredu, kot najprimernejši čas za začetek učenja tujega jezika pa so izpostavili vrtec. Prav tako anketiranci menijo, da znanje tujega jezika, pridobljeno v predšolskem obdobju, pomaga pri kasnejšem učenju, in se strinjajo, da je tuji jezik otrokom zanimiv. Večina anketirancev se strinja, da bi morali imeti vzgojitelji dodatno izobrazbo ali certifikat za poučevanje tujega jezika v vrtcu. Anketiranci tudi vidijo potrebo po dodatnem izobraževanju, če bi poučevanje tujega jezika postalo obvezno v vrtcu oziroma v prvem razredu osnovne šole. Ti rezultati raziskave poudarjajo potrebo po izboljšanju izobraževalnih programov in dodatnem usposabljanju vzgojiteljev in učiteljev za učinkovito poučevanje tujega jezika v (zgodnjem) otroštvu.
Ključne besede:stališča vzgojiteljev in učiteljev, zgodnje učenje tujega jezika, kompetence vzgojiteljev in učiteljev za zgodnje poučevanje tujega jezika, pomembnost znanja tujega jezika, prednosti zgodnjega učenja
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[B. Lokovšek]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 82 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-89758 Novo okno
UDK:373.2/.3:81'243(043.2)
COBISS.SI-ID:210104067 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:12
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pre-School and primary school teachers' attitudes towards foreign language education on the transition from kindergartens to primary schools
Opis:The purpose of this thesis is to explore and compare the perspectives of preschool teachers and primary school teachers towards teaching foreign languages to young children, particularly during the transition from preschool to primary school. In the theoretical part, we examined early childhood foreign language learning in both Europe and Slovenia. We outlined the competencies and reviewed existing research on this topic. The findings show that both preschool and primary school teachers generally have a positive attitude toward early foreign language learning and teaching. Both groups agree that children should learn a foreign language during preschool or in the first grade of primary school, with preschool being emphasized as the most suitable time to start learning. Additionally, respondents believe that foreign language knowledge acquired in preschool aids later learning and agree that foreign languages are engaging for young learners. Most respondents agree that preschool teachers should have additional qualifications or certification to teach foreign languages in preschools. They also see a need for further training if teaching foreign languages were to become mandatory in preschools or in the first grade of primary school. These research findings emphasize the need to improve educational programs and provide additional training for preschool and primary school teachers to effectively teach foreign languages to young children.
Ključne besede:Keywords: attitudes of educators, early foreign language learning, competencies of educators for early foreign language teaching, importance of foreign language knowledge, benefits of early language learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici