| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učinkovitost osnovnošolskega geografskega izobraževanja pri blaženju podnebnih sprememb in prilagajanju nanje : študija primera
Avtorji:ID Sekirnik, Nina (Avtor)
ID Konečnik Kotnik, Eva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Sekirnik_Nina_2024.pdf (6,31 MB)
MD5: 20A71989697AA3D8D5B4CDE953BB8C9B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Namen magistrskega dela je ugotoviti, kako izbrana skupina osnovnošolcev (študija primera) pozna podnebne spremembe, kako se nanje odziva na nivoju svojih vrednot in konkretnega delovanja ter kakšen vpliv ima na to geografsko izobraževanje. V teoretičnem delu smo s pomočjo analize izbranih strokovnih virov in literature opredelili vzroke za podnebne spremembe in njihove posledice ter pojasnili, kako jih lahko blažimo in se nanje prilagajamo. Zanimal nas je tudi pomen izobraževanja o podnebnih spremembah. Z vidika vključenosti navedenih vsebin v pouk geografije smo analizirali učni načrt za geografijo v osnovni šoli in izbrane učbenike. V empiričnem delu smo izvedli študijo primera, kjer smo preverili obstoječe stanje znanja, vrednot in ravnanja, povezanega s problematiko podnebnih sprememb. Zatem smo realizirali pedagoški eksperiment, v katerem smo glede na analizo rezultatov prvega anketiranja oblikovali učno pripravo ter učni proces izvedli z izbrano skupino učencev. Ponovno smo preverili iste kazalnike stanja. Identificirali smo, kako izbrane metode, oblike in vsebine izobraževanja, izvedenega v primeru pedagoškega eksperimenta, vplivajo na znanje, vrednote in ravnanje učencev. Glede na ugotovljeno zaključujemo, da je ciljno pripravljeno osnovnošolsko geografsko izobraževanje o podnebnih spremembah izrednega pomena ter učinkovito vpliva na znanje in vrednote učencev glede podnebnih sprememb, hkrati pa veča zavedanje o pomenu delovanja v smeri blaženja podnebnih sprememb in prilagajanja nanje.
Ključne besede:podnebne spremembe, segrevanje ozračja, izobraževanje, pouk geografije
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:N. Sekirnik
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 117 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-89756 Novo okno
UDK:373.3:551.583(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:216625667 Novo okno
Datum objave v DKUM:27.11.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:10
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effectiveness of geography education in primary school and its impact on climate change mitigation and adjustments - the case study
Opis:The purpose of the Master's thesis is to find out how the chosen group of primary school students (case study) knows the climate change, what is their feedback to it regarding their personal values in their action as well as the impact of Geography learning. At the theoretical part we defined the causes for the climate change with the help of the chosen literature analysis, we also defined the consequences and how to adapt to or ease them. We were also interested in the meaning of climate change education. Regarding the integration to Geography lessons we have analysed the Geography curriculum of primary school education in the chosen textbooks. At the empirical part we have performed the case study to check the current knowledge, values, behaviour towards the climate change issue. Based on the analysis of the first survey findings, we continued by carrying out the pedagogical experiment, where we formed the lesson plan and performed the lessons with the chosen group of students. Again, we have checked the same status indicators. We have identified how the chosen methods, approaches and content of the education, performed during the pedagogical experiment, affect the knowledge, values and behaviour of the students. Based on the findings we can conclude that the primary school Geography education, the preparation of it and its purpose regarding the climate change, show the utmost importance and efficient impact on the knowledge of climate change and values of the students. They also consolidate the knowledge about the behaviour towards climate change mitigation as well as adjustments to it.
Ključne besede:climate change, global warming, education, Geography lessons


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici