| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv prodajnega procesa poslovne programske opreme na uporabniško izkušnjo končnega poslovnega uporabnika
Avtorji:ID Kaučič, Nino (Avtor)
ID Perko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Magistrska_naloga_dkum_-__Nino_Kaucic.pdf (1,60 MB)
MD5: 82531534AEE6412B09B249EA3B6A7A6D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V raziskavi smo se osredotočili na preučevanje vpliva osebnega svetovanja, jasnosti komunikacije in strokovnosti prodajnega osebja na uporabniško izkušnjo poslovnih uporabnikov programske opreme. Naš glavni namen je bil ugotoviti, kako ti dejavniki vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov in njihove odločitve za nakup ter nadaljnjo uporabo programske opreme. Raziskavo smo izvedli s kvalitativno metodologijo, pri čemer smo analizirali transkripte poglobljenih intervjujev s poslovnimi uporabniki iz različnih industrijskih sektorjev. Cilj intervjujev je bil pridobiti vpogled v njihove resnične izkušnje, potrebe, pričakovanja in dojemanja, ki oblikujejo njihovo zadovoljstvo ali nezadovoljstvo s poslovno programsko opremo. Ugotovili smo, da je osebno svetovanje s strani prodajnih predstavnikov ključno za pozitivno uporabniško izkušnjo. Uporabniki so izrazili visoko stopnjo zadovoljstva z jasnostjo in transparentnostjo komunikacije ter strokovnostjo prodajnega osebja. Njihovo znanje in sposobnost prilagoditve informacij specifičnim potrebam uporabnikov sta bistveno prispevala k odločitvi za nakup in kasnejši uporabi programske opreme. Rezultati naše raziskave bodo imeli pomemben vpliv na strategije podjetij, ki razvijajo in tržijo poslovno programsko opremo. Poudarjajo potrebo po vlaganju v usposabljanje prodajnega osebja, da bi izboljšali njihovo tehnično znanje in komunikacijske veščine. Prav tako priporočamo vzpostavitev sistemov za zbiranje in upoštevanje povratnih informacij uporabnikov, kar lahko vodi k večjemu zadovoljstvu strank in izboljšanju produktov ter storitev. Z implementacijo teh ukrepov lahko podjetja izboljšajo svojo konkurenčnost na trgu, povečajo zvestobo strank in dosežejo boljše poslovne rezultate. Naša raziskava tako ponuja dragocene uvide za podjetja, ki želijo izboljšati svojo uporabniško izkušnjo in s tem dolgoročno uspešnost na trgu.
Ključne besede:uporabniška izkušnja, osebno svetovanje, jasnost komunikacije, strokovnost prodajnega osebja, poslovna programska oprema, zadovoljstvo strank, kvalitativna raziskava, poglobljeni intervjuji, prodajni proces, povratne informacije uporabnikov
Kraj izida:Maribor
Založnik:N. Kaučič
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89709 Novo okno
UDK:658.8:004
COBISS.SI-ID:216969731 Novo okno
Datum objave v DKUM:29.11.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:60
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of the business software sales process on the user experience of the end business user
Opis:In our study, we focused on examining the impact of personal consultation, clarity of communication, and the professionalism of sales staff on the user experience of business software users. Our primary objective was to determine how these factors influence user satisfaction and their decisions regarding the purchase and continued use of the software. We conducted the research using a qualitative methodology, analyzing transcripts of in-depth interviews with business users from various industrial sectors. The aim of the interviews was to gain insights into their real experiences, needs, expectations, and perceptions that shape their satisfaction or dissatisfaction with business software. We found that personal consultation by sales representatives is crucial for a positive user experience. Users expressed a high level of satisfaction with the clarity and transparency of communication and the professionalism of the sales staff. Their knowledge and ability to tailor information to the specific needs of users significantly contributed to the decision to purchase and later use the software. The results of our study will have a significant impact on the strategies of companies that develop and market business software. They highlight the need to invest in the training of sales staff to improve their technical knowledge and communication skills. We also recommend establishing systems for collecting and considering user feedback, which can lead to greater customer satisfaction and the improvement of products and services. By implementing these measures, companies can enhance their competitiveness in the market, increase customer loyalty, and achieve better business results. Our research thus offers valuable insights for companies seeking to improve their user experience and, consequently, their long-term market success.
Ključne besede:User experience, personal consultation, clarity of communication, professionalism of sales staff, business software, customer satisfaction, qualitative researchIn-depth interviews, sales process, user feedback


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici