| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Digitalna transformacija v turizmu
Avtorji:ID Deutschman, Mojca (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Deutschman_Mojca_2024.pdf (2,22 MB)
MD5: 2DA15C72062D53B2DA77B6E64EEC951E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Digitalna transformacija je ključni dejavnik sodobnega turističnega sektorja, s katerim se soočajo tako globalni udeleženci kot lokalni ponudniki. V prvem delu naloge smo se osredotočili na osnovne koncepte digitalne transformacije, njen razvoj, ključne tehnologije ter prednosti in izzive, ki jih prinaša. Nadalje smo raziskali vpliv digitalne transformacije v turizmu, zlasti z analizo rezervacijskih sistemov, vloge družbenih medijev, trendov v turizmu ter uporabe obogatene in virtualne resničnosti. Osredotočili smo se tudi na specifičen primer podjetja Booking.com, kjer smo analizirali uporabniško izkušnjo na spletni platformi, personalizacijo na podlagi podatkov, optimizacijo za mobilne naprave ter strategije digitalnega marketinga in oglaševanja. Skozi diplomsko nalogo smo ugotovili, da Booking.com uspešno izkorišča tehnološke inovacije za izboljšanje uporabniške izkušnje in povečanje konkurenčnosti na trgu. Sklepamo, da je digitalna transformacija ključna za prihodnost podjetij v turistični industriji, ki želijo ostati relevantna in uspešna v sodobnem digitalnem okolju.
Ključne besede:digitalna transformacija, turizem, Booking.com, sistemi spletnih rezervacij, personalizacija
Kraj izida:Maribor
Založnik:M. Deutschman
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89705 Novo okno
UDK:338.48:004
COBISS.SI-ID:209122051 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.09.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:33
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital transformation in tourism
Opis:Digital transformation is a key factor in the modern tourism sector, affecting both global players and local providers. In the first part of the thesis, we focused on the fundamental concepts of digital transformation, its development, key technologies, as well as the advantages and challenges it brings. Furthermore, we explored the impact of digital transformation in tourism, particularly through the analysis of reservation systems, the role of social media, tourism trends, and the use of augmented and virtual reality. We also concentrated on the specific case of Booking.com, analyzing user experience on their web platform, data-driven personalization, mobile optimization, and digital marketing strategies. Throughout the thesis, we found that Booking.com effectively leverages technological innovations to enhance user experience and increase competitiveness in the market. We conclude that digital transformation is crucial for the future of companies in the tourism industry aiming to remain relevant and successful in the modern digital environment.
Ključne besede:Digital transformation, tourism, Booking.com, online reservation systems, personalization


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici