| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Implementation of the digital sales channel in the coatings industry
Avtorji:ID Krhač Andrašec, Eva (Avtor)
ID Senegačnik, Marjan (Avtor)
ID Urh, Benjamin (Avtor)
ID Kern, Tomaž (Avtor)
Datoteke:.pdf Andrasec-2021-Implementation_of_the_Digital_Sa.pdf (9,98 MB)
MD5: CB511DF069B3D670939EE2CCAA52CE38
 
URL https://doi.org/10.3390/pr9071168
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:The development process in the coatings industry can be shortened by digital transformation, and its costs can be reduced using a technical enabler. However, formulators need up-to-date and comprehensive data on existing and potential ingredients to develop the formulation. We were curious about how to supply formulators with data. The idea was that suppliers of ingredients provide data using the “common enabling technology”. We hypothesize that direct data entry compensates suppliers because they can shorten the sales process and increase sales. We used a survey to select key sales channels in the industry. Detailed process models were designed using structured interviews. We analyzed models using structural and operational indicators. Finally, we formed a new digital sales process and verified it. The results show that the digitally formatted sales process can be shortened by up to 32%. Simultaneously, more potential customers can be accessed using the common technology. Existing sales channels would not be closed down. Nevertheless, the digital sales channel is expected to prove its worth over time and gradually increase its share. The suppliers of ingredients can thus avoid a radical process transformation and the immediate integration of additional information technology into the company information system in such an evolutionary way.
Ključne besede:digital sales channel, process analyses and improvement, digital transformation, technical enabler, coatings industry, process simulation
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Poslano v recenzijo:31.05.2021
Datum sprejetja članka:02.07.2021
Datum objave:05.07.2021
Založnik:MDPI
Leto izida:2021
Št. strani:Str. 1-18
Številčenje:Letn. 9, Št. 7, št. članka 1168
PID:20.500.12556/DKUM-89700 Novo okno
UDK:658.5:667
COBISS.SI-ID:71197187 Novo okno
DOI:10.3390/pr9071168 Novo okno
ISSN pri članku:2227-9717
Datum objave v DKUM:06.08.2024
Število ogledov:99
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Processes
Skrajšan naslov:Processes
Založnik:MDPI AG
ISSN:2227-9717
COBISS.SI-ID:523353113 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0018
Naslov:Sistemi za podporo odločanju v digitalnem poslovanju

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:05.07.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:digitalni prodajni kanal, analiza in izboljšava procesov, digitalna transformacija, tehnični omogočevalec, industrija premazov, simulacija procesov


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici