| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava izdelave izdelka iz lesa pri pouku naravoslovja in tehnike na matični in podružnični šoli : magistrsko delo
Avtorji:ID Terpotec, Nina (Avtor)
ID Dolenc, Kosta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Terpotec_Nina_2024.pdf (3,10 MB)
MD5: A017872C653A46087B2B084E23CC6F47
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu z naslovom Primerjava izdelave izdelka iz lesa pri pouku naravoslovja in tehnike na matični in podružnični šoli smo v teoretičnem delu podrobneje opisali predmet naravoslovje in tehnika, matično ter podružnično šolo in izdelavo praktičnih izdelkov, kjer smo predstavili ustvarjalnost, varno delo, orodje ter pripomočke, ki jih uporabljamo v šoli pri predmetu naravoslovje in tehnika, ter delovno okolje. V nadaljevanju smo opisali izbrano gradivo les ter obdelovalne postopke lesa, s katerimi se srečujejo učenci pri predmetu naravoslovje in tehnika. V empiričnem delu smo s pomočjo deskriptivne metode opisali in analizirali potek pouka na matični ter podružnični šoli. V raziskavi so sodelovali učenci 4. razreda izbrane matične in podružnične osnovne šole. Rezultati raziskave so predstavljeni slikovno in opisno ter kažejo, da razpoložljivost pripomočkov, materiala in orodja nimajo velikega vpliva na kakovost izdelave izdelkov. Učenci na matični šoli so imeli boljše pogoje za delo, vendar so imeli večje težave pri izdelovanju. Največji izziv jim je predstavljalo rokovanje z orodji in natančnost. Na podružnični šoli pa so se učenci soočali s pomanjkanjem določenih orodij in materialov, a so kljub temu izdelali kakovostne izdelke. Ne glede na izzive so učenci na obeh šolah pokazali veliko ustvarjalnosti.
Ključne besede:naravoslovje in tehnika, matična šola, podružnična šola, izdelek iz lesa
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Terpotec]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 84 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-89672 Novo okno
UDK:37.091.3:6(043.2)
COBISS.SI-ID:205780995 Novo okno
Datum objave v DKUM:29.08.2024
Število ogledov:96
Število prenosov:22
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of manufacture of wooden products in natural sciences and technology class in central and branch schools
Opis:In the master's thesis titled "A Comparative Study of Woodworking Projects in Natural Science and Technology Classes at Central and Branch Schools," the theoretical section provides an in depth description of the Natural Science and Technology curriculum, the distinctions between central and branch schools, and the practical aspects of project creation. This includes a focus on creativity, safe work practices, tools and equipment used in these classes, and the working environment. Additionally, the chosen material – wood, and its processing techniques encountered by students in the Natural Science and Technology subject are presented in detail. The empirical section employs descriptive analysis to examine and compare the teaching methods at both central and branch schools. The study involved fourth-grade students from selected central and branch primary schools. The research findings, presented graphically and descriptively, indicate that the availability of tools, materials, and equipment does not significantly affect the quality of the students' projects. While students at the central school had better working conditions, they faced greater difficulties in the crafting process, particularly in handling tools and achieving precision. In contrast, students at the branch school produced high-quality projects, despite lacking certain tools and materials. Regardless of these challenges, students at both schools demonstrated significant creativity.
Ključne besede:natural sciences and technology, central school, branch schools, wooden products


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici