| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:»Rec! Snap! Rec! Snap! « From a Filming Location to an Instagrammable Destination: The Case of Dubrovnik as King’s Landing : the Case of Dubrovnik as King’s Landing
Avtorji:ID Kadušić, Hava (Avtor)
ID Šegota, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kadusic_Hava_2024.pdf (3,83 MB)
MD5: A1226055F8E801F31D6E264B1BBFFF85
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Instagram is an essential visual social media platform where tourism organizations can present their destinations. These presentations could feature authentic natural and cultural sites, be user-generated, etc. Dubrovnik is a prominent tourism destination in Croatia. In 2011, it became famous as an onsite filming location for the globally popular TV series Game of Thrones. In this thesis, we investigate whether the Croatian National Tourism Organisation and the Dubrovnik Local Tourism Organisation present the city as a film destination featuring Game of Thrones or as an authentic destination featuring its heritage and nature. We explore destination image construction, including identity, authenticity, decision-making, and promotion. We also discuss film-induced tourism and the role of social media, mainly through user-generated content and Instagram. For our research, we employed content and thematic analysis using a summative approach to analyze photos from 2016 to 2020 on the official Instagram profiles of the National and Local Tourism Organisations, totaling 1.034 photos. The results show that the National Tourism Organisation uses Dubrovnik’s relationship with Game of Thrones to fabricate the authenticity of the destination image, while the Local Tourism Organisation focuses solely on heritage and nature, thus guarding its authenticity. This discrepancy highlights different communication strategies and underscores the importance of understanding these differences for effective destination marketing, providing insights for more cohesive and authentic promotional strategies
Ključne besede:film-induced tourism, social media, destination image, authenticity, Dubrovnik, Game of Thrones
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Brežice
Založnik:[H. Kadušić]
Leto izida:2024
Št. strani:78 str.
PID:20.500.12556/DKUM-89599 Novo okno
UDK:338.48-6:791(497.584)(043.2)
COBISS.SI-ID:211754499 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:8
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:»Rec! Snap! Rec! Snap!« Od filmske lokacije do Instagram destinacije: Primer Dubrovnika kot King’s Landing : 1st cycle academic bachelor's studies graduate thesis
Opis:Instagram je ključna vizualna družbena platforma, kjer turistične organizacije lahko predstavijo svoje destinacije, vključno z avtentičnimi naravnimi in kulturnimi lokacijami ter vsebinami, ustvarjenimi s strani uporabnikov. Dubrovnik je vodilna turistična destinacija na Hrvaškem, znan kot prizorišče snemanja priljubljene svetovne TV serije Game of Thrones od leta 2011. V tej diplomski nalogi raziskujemo, ali Hrvaška turistična organizacija in Turistična organizacija Dubrovnik predstavljata mesto kot filmsko destinacijo, ki izpostavlja Game of Thrones, ali kot avtentično destinacijo s svojo dediščino in naravo. Osredotočamo se na konstrukcijo podobe destinacije, vključno z identiteto, avtentičnostjo, odločanjem in promocijo. Prav tako razpravljamo o film-induciranem turizmu in vlogi družbenih medijev, zlasti preko vsebin, ki jih ustvarjajo uporabniki in Instagrama. Za našo raziskavo smo uporabili vsebinsko in tematsko analizo s pomočjo skupnega pristopa za analizo fotografij od leta 2016 do 2020 na uradnih Instagram profilih Nacionalne in Lokalne turistične organizacije, skupaj 1.034 fotografij. Rezultati kažejo, da Nacionalna turistična organizacija izkorišča povezavo Dubrovnika z Game of Thrones za ustvarjanje avtentične podobe destinacije, medtem ko se Lokalna turistična organizacija osredotoča zgolj na dediščino in naravo ter s tem varuje svojo avtentičnost. Ta razlika poudarja različne komunikacijske strategije in pomen razumevanja teh razlik za učinkovito trženje destinacij, hkrati pa ponuja vpogled v bolj povezane in avtentične promocijske strategije.
Ključne besede:filmski turizem, družbena omrežja, podoba destinacije, avtentičnost, Dubrovnik, Game of Thrones


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici