| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Naravoslovni dan za 4. razred - astronomija
Avtorji:ID Založnik, Tjaša (Avtor)
ID Klemenčič, Eva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Repnik, Robert (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Zaloznik_Tjasa_2024.pdf (1,86 MB)
MD5: B27BE8E8B82E4BBD85DEB3CEB18619A5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrski nalogi smo raziskovali vpliv intervencije (naravoslovni dan za četrti razred – astronomija) na znanje slučajnostno izbranih četrtošolcev. Intervencija je vključevala aktivno in sodelovalno učenje po postajah, formativno spremljanje in njegove elemente ter sodelovanje v različnih didaktičnih igrah. Rezultate smo pridobili s pred- in potestom ter vprašalnikom za učiteljice, nato pa smo podatke analizirali in primerjali. Ugotovili smo, da je bila intervencija uspešna, saj so učenci z navdušenjem aktivno sodelovali, pri večini pa je bil zaznan tudi napredek v znanju. Na predtestu so učenci, ki so snov prehodno obravnavali, dosegli višje rezultate kot tisti, ki je niso. Na potestu pa se je razlika zmanjšala in ni bila več statistično značilna. Pogovor z učiteljicami je razkril, da se izogibajo delu po postajah in didaktičnim igram ter raje uporabljajo druge učne oblike. Naloga potrjuje, da aktiven pouk in prevzemanje odgovornosti za učenje pozitivno vpliva na pridobljeno znanje učencev. Učenci so po intervenciji dojemali predmet naravoslovja kot bolj zanimiv in hkrati koristen za njihovo prihodnost. Z nalogo smo prispevali tudi k zbirki idej in virov za strokovne delavce. Pri izvedbi raziskave na večje omejitve nismo naleteli, vendar priporočamo, da se v prihodnje vključi daljšo intervencijo na večjem vzorcu za večjo reprezentativnost rezultatov.
Ključne besede:naravoslovni dan, astronomija, delo po postajah, sodelovalno učenje, pred- in potest.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Založnik]
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89585-bf03b14e-14a0-4967-b0ff-caede3c7c4b6 Novo okno
UDK:37.091.2:52(043.2)
COBISS.SI-ID:206362627 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.09.2024
Število ogledov:47
Število prenosov:2
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:4th grade science day - astronomy
Opis:In the Master’s thesis, we explored the impact of intervention (science day for a fourth-grade astronomy class) on the knowledge of randomly selected fourth graders. The intervention consisted of active and collaborative learning activities at learning stations, formative monitoring and its elements, and collaboration during various didactic games. We collected relevant data through a pre- and post-test, and a survey for the teachers. We then analysed and compared the collected data. We found that the intervention was successful. The students had indeed participated actively and with enthusiasm. Most students also showed a greater level of knowledge on the subject. Students who were previously familiar with the subject performed better on the pre-test than those who were unfamiliar with the subject. This difference, however, greatly lessened on the post-test and became statistically insignificant. Through a discussion with the teachers, we revealed that they avoid the learning station method and prefer other teaching methods. This thesis confirms that active learning and being responsible for learning has a positive impact on knowledge acquisition. After this intervention, the students rated natural sciences as more interesting and useful in the future. This thesis also contributed to the collection of ideas and resources for professionals. We did not encounter significant limitations during the application of this experiment. We, however, recommend this experiment be repeated with a longer intervention on a larger sample size, which will ensure more accurate and representative data.
Ključne besede:science day, astronomy, learning station method, collaborative learning, pre- and post-test.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici