Title: | Značilnosti pouka biologije na daljavo v času pandemije covida-19 v osmih razredih osnovne šole na severu Hrvaške : magistrsko delo |
---|
Authors: | ID Senčar Kosalec, Sara (Author) ID Šorgo, Andrej (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | MAG_Sencar_Kosalec_Sara_2024.pdf (2,54 MB) MD5: F0DE01FB9C7CB8FB69EF49FD2838DEAD
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
|
---|
Abstract: | Učenje biologije, ki temelji na naravoslovnem pristopu, prispeva k razvoju veščin, spretnosti in odnosov učencev, ki jih bodo lahko uporabili v vsakdanjem življenju. Ob uporabi IKT pri pouku biologije se razvijajo tudi kompetence za uporabo različnih tehnologij in kritičen odnos do informacij. Leta 2020 je pojav novega virusa covid-19 povzročil pandemijo. Kljub temu da je e-učenje v digitalni eri že ustaljen pojav, so se učitelji, učenci in starši znašli v stresnih razmerah zaradi prisilnega zaprtja šol, ki ga je povzročila pandemija. Definiran je nov pojem – vsiljeno poučevanje na daljavo, ki se razlikuje od e-učenja po krizi oz. katastrofi. Raziskali smo uporabljene metode za učenje biologije v času vsiljenega poučevanja na daljavo na osnovnih šolah na Hrvaškem ter odnos in mnenja učencev do takšnih metod. Nadalje smo raziskali, kako je takšen način dela vplival na motivacijo in znanje učencev ter prednosti in slabosti takšnega učenja. Rezultati raziskave so pokazali, da so se učitelji največkrat odločali za poučevanje v živo prek video konference, pri čemer so ustno razložili vsebino in dodeljene naloge, občasno pa so podali ustno povratno informacijo v smeri rešitve nalog. Vsiljeno poučevanje na daljavo imelo negativen vpliv na znanje in motivacijo učencev v času zaprtja šol in po vrnitvi v šole. V primeru ponovnega zaprtja šol želijo učenci opravljati več nalog v naravi in pogosteje analizirati video eksperimente z učiteljem ter izvajati virtualne eksperimente. |
---|
Keywords: | biologija, vsiljeno poučevanje na daljavo, covid-19, laboratorijsko delo, terensko delo |
---|
Geographic coverage: | Hrvaška; |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Place of performance: | Maribor |
---|
Publisher: | [S. Senčar Kosalec] |
---|
Year of publishing: | 2024 |
---|
Number of pages: | X, 90 f. |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-89544  |
---|
UDC: | 57/59:37.018.43:004(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 207225603  |
---|
Publication date in DKUM: | 12.09.2024 |
---|
Views: | 12 |
---|
Downloads: | 4 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | FNM
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |