| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učinkovita uporaba družbenih omrežij pri gradnji in promociji nove blagovne znamke
Avtorji:ID Peršuh, Amadea (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lovrenčič Držanič, Irena (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Persuh_Amadea_2024.pdf (1,96 MB)
MD5: EC955D677564031F6EA2D861D54E445E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo obravnava pomen uporabe družbenih omrežij v kontekstu gradnje in promocije blagovne znamke, zlasti za nova podjetja v dinamičnem poslovnem okolju. Osredotoča se na MissTote, novo znamko, ki proizvaja inovativne bombažne torbice z žepi, z namenom reševanja organizacijskih izzivov vsakdanjega življenja. Glavni poudarek raziskave je razumevanje, kako učinkovito izbrati in uporabiti družbena omrežja (Facebook, Instagram, TikTok) za promocijo blagovne znamke. Raziskava preučuje vlogo vsebine na družbenih omrežjih pri privabljanju in zadrževanju pozornosti ciljne publike ter analizira, kateri formati objav (slike, video) so privlačnejši in interaktivni. Metode raziskave vključujejo analizo obstoječe literature, poglobljeno študijo primerov znamke MissTote in analizo objav na družbenih omrežjih (doseg, interakcija). S tem bosta zagotovljena teoretični in praktični vpogled v uporabo družbenih omrežij v digitalnem marketingu ter njihov vpliv na gradnjo blagovne znamke. Cilja diplomskega dela sta razumevanje in identifikacija smernic za učinkovito uporabo družbenih omrežij pri gradnji trajne in prepoznavne blagovne znamke, kar prispeva k praktičnim vpogledom in teoretičnemu razumevanju tega marketinškega pristopa.
Ključne besede:gradnja blagovne znamke, družbena omrežja, promocija, MissTote, digitalni marketing
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89517-ca69bcb5-0051-600c-5619-30c69115f693 Novo okno
Datum objave v DKUM:09.09.2024
Število ogledov:125
Število prenosov:40
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Effective use of social networks in building and promoting new brands
Opis:The thesis examines the importance of utilizing social media in the context of brand building and promotion, especially for new businesses in dynamic business environments. It focuses on MissTote, a new brand that produces innovative cotton bags with pockets aimed at addressing everyday organizational challenges. The primary focus of the research is to understand how to effectively select and utilize social media platforms (Facebook, Instagram, TikTok) for brand promotion. The study explores the role of content on social media in attracting and retaining the attention of the target audience, as well as analyzing which formats of posts (images, videos) are more attractive and interactive. Research methods include analyzing existing literature, conducting an in-depth case study of the MissTote brand, and analyzing posts on social media platforms (reach, interaction). This will provide both theoretical and practical insights into the use of social media in digital marketing and its impact on brand building. The aim of the thesis is to understand and identify guidelines for effectively using social media in building a lasting and recognizable brand, contributing to practical insights and theoretical understanding of this marketing approach.
Ključne besede:Brand Building, Social Media, Promotion, MissTote, Digital Marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici