| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinško komuniciranje s pomočjo spletnih medijev v podjetju SWY Brand d.o.o.
Avtorji:ID Zemljič, Sara (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zemljic_Sara_2024.pdf (2,39 MB)
MD5: EE2BE0024EA286458E719A9D5F1C9D1D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Komunikacija je ključni vidik marketinga, bistvenega pomena za doseganje zvestobe blagovni znamki in vplivanje na odnos do blagovne znamke. Diplomsko delo v teoretičnem delu preučuje celotno marketinško komuniciranje, s fokusom na teoretično podlago, ki je smiselna za našo nadaljno raziskavo. V empiričnem delu smo preučili marketinško komuniciranje blagovne znamke Swy in identificirali področja izboljšave. Poudarjeni so ključni instrumenti, kot so oglaševanje in sodelovanje v družbenih medijih, na platformah, kot so Facebook, Instagram in TikTok. Analiza SWOT in analiza spletne strani blagovne znamke Swy sta pokazali, da medtem ko Swy učinkovito uporablja spletne kanale in partnerstva z vplivneži za povečanje prepoznavnosti, njegova omejena fizična prisotnost in ozka diverzifikacija vplivnežev predstavljata izziv. Priporočila vključujejo vzpostavitev stalne trgovine, razširitev proizvodnih linij, krepitev vključevanja družbenih medijev in partnerstvo s komplementarnimi blagovnimi znamkami za krepitev tržnega položaja blagovne znamke Swy in vključevanja strank.
Ključne besede:SWY, marketinško komuniciranje, analiza, SWOT, spletna orodja, marketinške aktivnosti.
Kraj izida:Maribor
Založnik:S. Zemljič
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89515 Novo okno
UDK:659.3/.4
COBISS.SI-ID:209074691 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.09.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:25
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:16.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:Marketing communication through online media at SWY Brand d.o.o.
Opis:Kommunikation ist ein Schlüsselaspekt des Marketings, der für die Markentreue und die Beeinflussung der Markeneinstellung von wesentlicher Bedeutung ist. Der theoretische Teil der Arbeit untersucht die Marketingkommunikation als Ganzes und konzentriert sich auf die theoretischen Grundlagen, die für unsere weitere Forschung sinnvoll sind. Im empirischen Teil wurde die Marketingkommunikation der Marke Swy untersucht und Verbesserungsmöglichkeiten aufgezeigt. Wichtige Instrumente wie Werbung und Social Media Engagement auf Plattformen wie Facebook, Instagram und TikTok werden beleuchtet. Eine SWOT-Analyse und eine Analyse der Swy-Markenwebsite zeigten, dass Swy zwar Online-Kanäle und Influencer-Partnerschaften effektiv nutzt, um die Sichtbarkeit zu erhöhen, die begrenzte physische Präsenz und die geringe Diversifizierung der Influencer jedoch Herausforderungen darstellen. Zu den Empfehlungen gehören die Einrichtung eines ständigen Geschäfts, die Ausweitung der Produktpalette, die Stärkung des Engagements in den sozialen Medien und die Zusammenarbeit mit ergänzenden Marken, um die Markenposition von Swy und die Kundenbindung zu stärken.
Ključne besede:SWY, Marketingkommunikation, Analyse, SWOT, Webtools, Marketingaktivitäten.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici