| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primeri uporabe umetne inteligence v oglaševanju
Avtorji:ID Lovše, Filip (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Lovse_Filip_2024.pdf (3,53 MB)
MD5: 1200B6D31421068B56A48FF3344013F6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Diplomska naloga obravnava uporabo umetne inteligence v oglaševanju in primerja njeno učinkovitost s tradicionalnimi oglaševalskimi metodami. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako različne starostne skupine sprejemajo oglase, ustvarjene z umetno inteligenco, v primerjavi s tradicionalnimi oglasi, ter kako te preference vplivajo na njihove nakupne odločitve. Metode uporabljene v pričujoči raziskavi so analize že obstoječih študij v kombinaciji z anketnim vprašalnikom, ki smo ga izvedli. Pomagale so nam križne tabele v programu SPSS. Rezultati so pokazali, da starejši odjemalci raje vidijo tradicionalne oglase, medtem ko so oglasi, ustvarjeni z UI, ocenjeni kot bolj kreativni. Vendar pa so mlajši odjemalci kljub temu raje izbrali tradicionalne oglase pri svojih nakupnih odločitvah. To nakazuje, da kreativnost sama po sebi ni dovolj za povečanje učinkovitosti oglasov, saj odjemalci še vedno vrednotijo pristnost in zaupanje tradicionalnih oglasov. Ugotovitve kažejo na potrebo po kombinaciji kreativnih elementov umetne inteligence z elementi tradicionalnega oglaševanja. Umetna inteligenca ima velik potencial za preoblikovanje oglaševalske industrije, vendar je ključ do uspeha v strateškem pristopu, ki upošteva specifične potrebe in preference ciljnih odjemalcev.
Ključne besede:umetna inteligenca, oglaševanje, marketinško komuniciranje, Chat GPT, marketing
Kraj izida:Maribor
Založnik:F. Lovše
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89511 Novo okno
UDK:659.1:004.8
COBISS.SI-ID:209070851 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.09.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:23
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:16.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Examples of the use of AI in advertising
Opis:This thesis examines the use of artificial intelligence in advertising and compares its effectiveness with traditional advertising methods. The aim of the research was to find out how different age groups perceive AI-generated ads compared to traditional ads, and how these preferences influence their purchasing decisions. The methods used in the present study are analyses of existing studies combined with a survey questionnaire that we carried out. We used cross-tabulations in SPSS. The results showed that older customers prefer traditional ads, while ads created with artificial intelligence are rated as more creative. However, younger consumers still preferred traditional ads in their purchasing decisions. This suggests that creativity alone is not enough to increase the effectiveness of ads, as consumers still value the authenticity and trust of traditional ads. The findings point to the need to combine the creative elements of artificial intelligence with elements of traditional advertising. Artificial intelligence has great potential to transform the advertising industry, but the key to success lies in a strategic approach that takes into account the specific needs and preferences of target consumers.
Ključne besede:artificial inteligence, advertising, marketing communication, CHAT GPT, marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici