| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Associations between physical activity and academic competence : a cross-sectional study among Slovenian primary school students
Avtorji:ID Zurc, Joca (Avtor)
ID Planinšec, Jurij (Avtor)
Datoteke:.pdf Zurc-2022-Associations_between_Physical_Activi.pdf (394,49 KB)
MD5: D1425C4EB9D8F502684BCF7DBB3D2DB8
 
URL https://doi.org/10.3390/ijerph19020623
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Physical activity has beneficial effects on overall academic performance in children. However, there is a lack of evidence regarding how the individual characteristics of physical activity interact with other confounding variables of academic competence. Leisure-time physical activity with potential confounders—such as developmental, behavioral, family, and school factors, predicting overall, mathematical, and reading academic competence—was studied in a random sample of 1520 Slovenian primary school students in grades 4–6 (51.9% female; mean age = 10.4 years; SD = 0.93). A structured self-reported questionnaire was used to gather data on the children’s leisuretime physical activity and social-demographic variables, while academic competence was measured by teachers using the SSRS Academic Competence Evaluation Scale. The findings showed that children engage in physical activity most days a week, with moderate-intensity and unorganized activities. It was predicted that engaging in physical activity would lead to an increase in academic performance by 4.2% in males (p = 0.002) and 3.2% in females (p = 0.024), but after fully adjusting the model for controlling confounding variables, the prediction increased to 81.1% in females and 84.1% in males (p < 0.001). The frequency and intensity of physical activity, the absence of digital games, and attending sports clubs seem to have the most beneficial effects in terms of academic competence in school children, among other relevant confounders mediating in this complex relationship.
Ključne besede:physical activity, leisure time, sports, academic competences, late childhood, multiple regression analyses
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Poslano v recenzijo:05.12.2021
Datum sprejetja članka:05.01.2022
Datum objave:06.01.2022
Založnik:MDPI
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 1-18
Številčenje:Letn. 19, Št. 2, št. članka 623
PID:20.500.12556/DKUM-89479 Novo okno
UDK:796.01
COBISS.SI-ID:92676355 Novo okno
DOI:10.3390/ijerph19020623 Novo okno
ISSN pri članku:1660-4601
Datum objave v DKUM:12.07.2024
Število ogledov:94
Število prenosov:10
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of environmental research and public health
Skrajšan naslov:Int. j. environ. res. public health
Založnik:MDPI
ISSN:1660-4601
COBISS.SI-ID:1818965 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:Z5-9182
Naslov:Vloga gibalne aktivnosti v otrokovem socialnem razvoju v obdobju poznega otroštva

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-9328
Naslov:Izobraževanje učiteljev kot dejavnik zagotavljanja kakovostnega vseživljenjskega učenja v učeči se družbi / v družbi hitrih družbeno - gospodarskih sprememb in negotove prihodnosti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0381
Naslov:Kineziologija za kakovost življenja

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P6-0372
Naslov:Slovenska identiteta in kulturna zavest v jezikovno in etnično stičnih prostorih v preteklosti in sedanjosti

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:06.01.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:fizična aktivnost, prosti čas, šport, akademske kompetence, pozno otroštvo, analize


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici