| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vključevanje čutnih elementov v oglaševalske kampanje
Avtorji:ID Kralj, Katja (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kralj_Katja_2024.pdf (2,24 MB)
MD5: 40121C665A91DC172CB9D88E38146024
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Preživetje ljudi je povezano z zaznavanjem okolice in drugih ljudi. To velja tudi za oglaševanje, kjer postaja vključevanje čutnih elementov vse pomembnejše. Uporaba vonja, zvoka, dotika, okusa in vizualnih elementov v oglaševalskih kampanjah omogoča blagovnim znamkam, da učinkovito nagovorijo čute odjemalcev, kar vodi v večjo naklonjenost in zvestobo. Vonj lahko vzbudi močna čustva in spomine, zvok vpliva na razpoloženje, vizualni elementi ustvarjajo prvi vtis, otipni elementi povečajo občutek kakovosti, okus pa je ključen v prehrambni industriji. Celosten pristop, ki vključuje vse čutne elemente, ustvarja edinstvene in nepozabne izkušnje za odjemalce ter krepi emocionalno povezanost z blagovno znamko. To dolgoročno povečuje zadovoljstvo in zvestobo, kar koristi tako njim kot blagovnim znamkam
Ključne besede:Oglaševalska kampanja, blagovna znamka, čutni elementi, čutila, odjemalci
Kraj izida:Maribor
Založnik:K. Kralj
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89477 Novo okno
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:209090819 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.09.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:14
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Integrating sensory elements into advertising campaigns
Opis:Human survival is linked to the perception of our surroundings and other people, and this is also true for advertising, where the integration of sensory elements is becoming increasingly important. The use of smell, sound, touch, taste, and visual elements in advertising campaigns allows brands to effectively appeal to consumers' senses, leading to greater affection and loyalty. The smell can evoke strong emotions and memories, sound influences mood, visual elements create a first impression, tactile elements increase the sense of quality and taste is key in the food industry. A holistic approach that includes all sensory elements creates unique and memorable experiences for consumers and strengthens the emotional connection with the brand. This increases consumer satisfaction and loyalty in the long term, benefiting both consumers and brands.
Ključne besede:Advertising campaign, brand, sensory elements, senses, customers.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici