| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza praktičnega usposabljanja za didaktiko plesne vzgoje
Avtorji:ID Dobršek, Nuša (Avtor)
ID Strnad, Alin (Avtor)
ID Jurgec, Ana Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Strnad_Alin_2024.pdf (1,81 MB)
MD5: 1B0984390D0C381725830F3535A0D182
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Raziskava je bila osredotočena na analizo izvajanja praktičnih usposabljanj v vrtcih, še posebej na področju plesnih dejavnosti v predšolskem obdobju. Namen raziskave je bil opraviti evalvacijo praktičnega usposabljanja študentov drugega letnika predšolske vzgoje za didaktiko plesne vzgoje. V diplomski nalogi smo uporabili neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije, ki je zajemal 45 rednih študentov, ki so v študijskem letu 2022/23 obiskovali 2. letnik Pedagoške fakultete v Mariboru. Drugi vzorec je predstavljalo 45 dnevnikov integrirane prakse ter 45 dejavnosti strnjene prakse za didaktiko plesne vzgoje. Uporabili smo kvantitativno in kvalitativno metodo pedagoškega raziskovanja. Med pomembnejšimi ugotovitvami je bilo, da so se študenti pri izbiri tem za plesne dejavnosti v večji meri odločali za področje narave in družbe, medtem ko so se pojavile tudi nekatere izvirne teme. Odzivi otrok so bili večinoma pozitivni, pri izvajanju dejavnosti pa niso potrebovali veliko spodbud. Študentje so doživeli izkušnjo kot pozitivno in so imeli dober odnos z mentorji. Glavni vir glasbe, ki so jo uporabljali, je bil klasična glasba, ki so jo iskali predvsem na internetnih virih. Raziskava kaže na to, da praktična usposabljanja v vrtcih omogočajo študentom pridobivanje pomembnih izkušenj in kompetenc pri izvajanju plesnih dejavnosti v predšolskem obdobju. Poleg tega je opazen pozitiven odnos med študenti in mentorji ter ugodni odzivi otrok med izvajanjem dejavnosti, kar nakazuje na pomembnost plesnih aktivnosti v predšolskem obdobju.
Ključne besede:praktično usposabljanje, didaktika plesne vzgoje, pedagoške kompetence, profesionalni razvoj, plesne dejavnosti v vrtcu
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Dobršek, A. Strnad]
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89470-70ef5648-3ca2-a83e-6e13-645e74fa7937 Novo okno
UDK:373.2.091.3:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:206421763 Novo okno
Datum objave v DKUM:05.09.2024
Število ogledov:36
Število prenosov:11
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:11.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of practical training in dance education didactics
Opis:The research aimed to analyze how practical training in kindergarten is performed, particularly in the field of dance activities in preschool education. The purpose of the research was to evaluate practical training in the field of dance education for students attending second year of preschool education programmes. In the diploma thesis, we used a non-random sample from a specific population, consisting of 45 full-time students attending the second year of the Faculty of Education at the University of Maribor in the 2022/2023 academic year. The second sample of data consisted of 45 integrated experience journals and 45 activities used in the dance education didactics study experience. Both quantitative and qualitative methods of pedagogical research were applied. More notable research findings suggest that the students mostly chose the area of nature and society when selecting dance activity topics. The children responded mostly positively to the activities and did not require much encouragement. The students perceived the experience positively and maintained a good relationship with their mentors. The main source of music used in the activities was classical music, mostly found in various online sources. The research suggests that practical experience in kindergartens provides the students with important experience and competences when carrying out the activities in the preschool period. A positive attitude between the students and the mentors was also noticeable, as was a positive response of preschoolers during the activities, suggesting that dance education has an important role in preschool education.
Ključne besede:dance activities in early childhood education, didactics of dance pedagogy, pedagogical competencies, practical training, professional development


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici