| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izdelava informacijske podpore procesom spremljanja strank
Avtorji:ID Srnjakov, Gjorgji (Avtor)
ID Leskovar, Robert (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Toman, Aljaž (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Srnjakov_Gjorgji_2024.pdf (1,14 MB)
MD5: 01DEA5E289D760A82354FA3A0B30D6EA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomsko delo se osredotoča na razvoj informacijske podpore procesov za spremljanje strank. Razvoj aplikacije je del prizadevanj za optimizacijo procesov v okviru Gorenjske banke d.d. Okvirno so prikazane uporabljene tehnologije: poleg Oracle APEX še HTML, CSS, SQL in PL/SQL. Definirane so zahteve uporabnikov. Prikazan je model procesov in podatkov, ki so skladni z zahtevami uporabnikov. Model podatkov obsega osem tabel. Razvita aplikacija vsebuje module: urejanje komitentov, aktivnosti komitenta, priprava poročila in avtomatizacija pošiljanja sporočil komitentom preko e-pošte in SMS-a. Nov model procesa in razvita aplikacija sta tudi uvedena za uporabo.
Ključne besede:informacijska podpora, spremljanje strank, optimizacija procesov, Oracle APEX, bančni sektor
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89438 Novo okno
COBISS.SI-ID:210020099 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:27
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creating information support for the customer monitoring process
Opis:The thesis focuses on the development of software support for customer monitoring processes. The development of the application is part of the efforts to optimize processes within Gorenjska banka d.d. The technologies used are briefly presented: in addition to Oracle APEX also HTML, CSS, SQL and PL/SQL. User requirements are defined. The process and data model are developed according to the given requirements. The data model comprises of 8 tables. The developed application contains modules: editing clients, client activities, report preparation and automation of sending messages to clients via e-mail and SMS. A new process model and the developed application are also put into use.
Ključne besede:information support, customer monitoring, process optimization, Oracle APEX, banking sector


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici