| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Plesne dejavnosti v vrtcih montessori : diplomsko delo
Avtorji:ID Novak, Valentina (Avtor)
ID Vogrinec, Zala (Avtor)
ID Jurgec, Ana Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Laure, Maruša (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Novak_Valentina_2024.pdf (811,28 KB)
MD5: ACA538D031D7A90F0B8813880CA80A9C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo se osredotoča na pripravo in izvedbo plesnih dejavnosti v skladu z didaktičnimi smernicami pristopa montessori. V teoretičnem delu smo raziskali pedagogiko montessori, ki spodbuja samostojno učenje in prilagojeno okolje za razvoj otrok ter vlogo plesa v predšolskem obdobju, ki krepi motorične, čustvene in socialne sposobnosti otrok. Poudarili smo ključne značilnosti montessori učnega pristopa ter cilje in metode plesnih dejavnosti v vrtcih. V empiričnem delu smo raziskali, kako lahko plesne dejavnosti integriramo v okolje montessori ter kakšni bodo odzivi otrok na te dejavnosti. Uporabili smo deskriptivno metodo pedagoškega raziskovanja in metodo praktičnega dela. Raziskovalni vzorec je zajemal neslučajnostno skupino otrok drugega starostnega obdobja (3–6 let), iz vrtca Hiša otrok montessori Maribor. Podatke smo zbrali preko načrtovanih plesnih dejavnosti, ki smo jih povezali s pedagogiko montessori in jih kvalitativno obdelali. Raziskava je pokazala, da so otroci med plesnimi dejavnostmi izražali visoko zanimanje, motivacijo, ustvarjalnost in samostojnost. Vzgojitelji so imeli ključno vlogo pri ustvarjanju optimalnega učnega okolja. Plesne dejavnosti so pozitivno vplivale na razvoj otrokove ustvarjalnosti, socialnih veščin ter na pozitivno doživljanje glasbe in gibanja. Ugotovili smo, da vključevanje plesnih dejavnosti v vrtce montessori pomembno prispeva k celostnemu razvoju otrok. Plesne dejavnosti se lahko redno vključujejo v dnevno rutino, saj izboljšujejo otrokovo doživljanje in izražanje skozi glasbo in gibanje. Ugotovitve naše raziskave odpirajo možnosti za nadaljnje raziskave in izboljšave pri vključevanju plesa v pedagoški pristop montessori.
Ključne besede:plesna vzgoja, predšolski otroci, metoda montessori
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Novak, Z. Vogrinec]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 73 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-89433 Novo okno
UDK:373.2.091.4Montessori:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:204943875 Novo okno
Datum objave v DKUM:22.08.2024
Število ogledov:92
Število prenosov:23
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Dance activities in montessori kindergartens
Opis:The diploma thesis focuses on the preparation and implementation of dance activities in accordance with the didactic guidelines of the Montessori approach. In the theoretical part, we explored Montessori pedagogy, which encourages independent learning and an adapted environment for child development, as well as the role of dance in the preschool period, which enhances children's motor, emotional, and social skills. We emphasized the key characteristics of the Montessori teaching approach and the goals and methods of dance activities in kindergartens. In the empirical part, we researched how dance activities can be integrated into the Montessori environment and what will the children's responses be to these activities. We used the descriptive method of pedagogical research and the method of practical work. The research sample included a non-random group of children from the second age group (3-6 years) from Hiša otrok Montessori Maribor. We collected data through planned dance activities that were linked with Montessori pedagogy and qualitatively analysed. The research showed that children expressed high interest, motivation, creativity, and independence during dance activities. Kindergarten teachers played a key role in creating an optimum learning environment. Dance activities had a positive impact on the development of children's creativity, social skills, and the positive experience of music and movement. We found that the inclusion of dance activities in Montessori kindergartens significantly contributes to the comprehensive development of children. Dance activities can be regularly included in the daily routine, as they enhance children's experience and expression through music and movement. The findings of our research open up possibilities for further research and improvements in the integration of dance into the Montessori pedagogical approach.
Ključne besede:dance education, preschool children, Montessori method


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici