| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba socialnih omrežij za poučevanje matematike v vrtcu : diplomsko delo
Avtorji:ID Špilek, Teja (Avtor)
ID Antolin Drešar, Darja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Spilek_Teja_2024.pdf (3,07 MB)
MD5: 59F1CB307616119F137126334FBF68F6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomska naloga z naslovom Uporaba socialnih omrežij za poučevanje matematike v vrtcu je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so obravnavana teoretična izhodišča o poučevanju matematike v vrtcu − novi mediji s poudarkom na socialnih omrežjih. Posebej je definirana raba socialnih omrežij v namene poučevanja, kjer je izpostavljen namen rabe s strani vzgojiteljev, vpliv socialnih omrežij na profesionalni razvoj vzgojiteljev, varna uporaba socialnih omrežij s strani vzgojitelja, raba s strani študentov in začetnikov, hkrati so našteta socialna omrežja, ki jih vzgojitelji uporabljajo, prav tako je ovrednotena raba socialnih omrežij za poučevanje matematike, na koncu pa so navedeni tudi primeri dejavnosti, ki jih najdemo na socialnih omrežjih. V empiričnem delu je podrobneje obravnavana raziskava rabe socialnih omrežij med študenti predšolske vzgoje in razrednega pouka, pri čemer smo se osredotočili predvsem na uporabo, ki je povezana s področjem matematike. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika, obdelani s pomočjo programa SPSS ter predstavljeni tabelarično. Rezultati raziskave so pokazali, da je matematika peto najpogostejše področje, za katerega anketiranci iščejo ideje na socialnih omrežjih. Prav tako smo ugotovili, da zelo majhen delež anketirancev na socialnih omrežjih spremlja vplivneže s področja matematike.
Ključne besede:socialna omrežja, poučevanje matematike, vrtec, vzgojitelji, študenti
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Špilek]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 75 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-89383 Novo okno
UDK:373.2:51(043.2)
COBISS.SI-ID:204910595 Novo okno
Datum objave v DKUM:22.08.2024
Število ogledov:63
Število prenosov:14
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using social networks for teaching mathematics in kindergarten
Opis:The diploma thesis titled Using Social Networks for Teaching Mathematics in Kindergarten is divided in two main parts, the theoretical and the empirical one. The theoretical part is a presentation of basic theoretical starting points for teaching mathematics in kindergartens and a presentation of new media with an emphasis on social networks. The presentation focuses mainly on the use of social networks for teaching purposes – it highlights for what kind of purposes educators use them, it researches the impact of social networks on the professional development of educators, it discusses safe use of social networks by educators, students and beginners. Social networks used by educators are listed, the use of social networks for teaching mathematics is presented, examples of activities found on social networks are also given. The empirical part gives a detailed presentation of a research conducted among students of preschool education and students of classroom teaching. The research focuses on the use of social networks with a special emphasis on the use related to the field of mathematics. Data were obtained with a survey questionnaire and analyzed using SPSS statistical software. The results of the research are summarized in tables. The results indicate that mathematics is the fifth most common field in which respondents search for ideas on social networks. The research also revealed that a small proportion of respondents use social networks to follow influencers from the field of mathematics.
Ključne besede:social networks, teaching mathematics, kindergarten, kindergarten teachers, students


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici