| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj računalniške igre »finding habo« s pomočjo knjižnice pygame
Avtorji:ID Habjanič, Matej (Avtor)
ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Moravec, Matej (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Habjanic_Matej_2024.pdf (1,72 MB)
MD5: 9A6AC2C72AFE950F55307F60F8E454B8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu je bil prikazan razvoj računalniške igre "Finding Habo" s pomočjo knjižnice Pygame. Knjižnica je bila podrobneje spoznana od modulov, ki jih vsebuje, do njihove implementacije in uporabe. Prav tako je bil obravnavan programski jezik Python, v katerem deluje ta knjižnica. Predstavljeno je bilo tudi psihološko ozadje razvoja igre, pa tudi koncepti, ki so bili izdelani pri načrtovanju igre.
Ključne besede:Pygame, Python, razvoj igre, Finding Habo
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89317 Novo okno
Datum objave v DKUM:08.08.2024
Število ogledov:255
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of "finding habo" videogame using the pygame library
Opis:In the thesis, the development of the computer game "Finding Habo" was presented with the use of the Pygame library. The library was thoroughly explored, from the modules it contains to their implementation and use. Additionally, the programming language Python, in which this library operates, was addressed. The psychological background of game development was also presented, as well as the concepts that were formulated during the game's planning.
Ključne besede:Pygame, Python, videogame development, Finding Habo


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici